خلاقیت و نوآوری، مولفه ای برای کارآفرینی در صنایع دستی (مطالعه موردی: دست بافته های عشایری)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 خلاقیت و نوآوری، مولفه ای برای کارآفرینی در صنایع دستی (مطالعه موردی: دست بافته های عشایری) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد خلاقیت و نوآوری، مولفه ای برای کارآفرینی در صنایع دستی (مطالعه موردی: دست بافته های عشایری)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی خلاقیت و نوآوری، مولفه ای برای کارآفرینی در صنایع دستی (مطالعه موردی: دست بافته های عشایری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن خلاقیت و نوآوری، مولفه ای برای کارآفرینی در صنایع دستی (مطالعه موردی: دست بافته های عشایری) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هنرهای سنتی و صنایع دستی، نمودی از میراث هنری و داشته های فرهنگی است و دست بافته های عشایری بخشی از این میراث هنری و فرهنگی است. از این منظر، توجه به هنرهای سنتی و صنایع دستی بومی، قومی و کاربردی و از ابعاد مختلف حایز اهمیت و ضرورت است. این اهمیت از دو بعد قابل توجه است: میراث فرهنگی ، به عنوان بخشی از هویت ملی و تمدنی- که همواره در ایران و جهان مورد ستایش و تکریم بوده اند و جنبه ی اقتصادی و کاربردی – که همواره بر کارآفرینی و درآمدزایی- استوار بوده است. کارآفرینی بومی ، در زمینه هنرهای سنتی و صنایع- دستی و به ویژه دست بافته های عشایری، مهمترین راهکار برای برون رفت از فراموشی و اضمحلال این نوع از هنرهای برای برون رفت از فراموشی و اضمحلال این نوع از هنرها و صنایع است که به دلیل تغییر شیوه و بستر زندگی، درحال نابودی است. ضمن این که، مقوله ی کارآفرینی خود مستلزم رعایت و اهتمام به عنصر خلاقیت و نوآوری به عنوان یکی از معیارها و شاخص های حیاتی برای ماندگاری و درآمدزایی هنرهای سنتی و صنایع دستی (دست بافته های عشایری) به شمار می رود. نوآوری و خلاقیتی که می بایست در راستا و هم سویی با نیاز و سیلقه ی مخاطبان و بازار از طریق کاربردی نمودن این هنرهای و صنایع، باشد. نوع و روش تحقیق: این مقاله به لحاظ هدف از نوع تحقیق های بنیادین و روش تحقیق، توصیفی- تحلیلی است. شیوه ی گردآوری اطلاعات نیز، کتابخانه ای می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.