توسعه محصولات فراسودمند با رویکرد مسیولیت اجتماعی (مطالعه موردی:محصولات کامور)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توسعه محصولات فراسودمند با رویکرد مسیولیت اجتماعی (مطالعه موردی:محصولات کامور) دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توسعه محصولات فراسودمند با رویکرد مسیولیت اجتماعی (مطالعه موردی:محصولات کامور)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه محصولات فراسودمند با رویکرد مسیولیت اجتماعی (مطالعه موردی:محصولات کامور)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توسعه محصولات فراسودمند با رویکرد مسیولیت اجتماعی (مطالعه موردی:محصولات کامور) :

تعداد صفحات :۵

چکیده مقاله:

تطبیق محصول با نیاز مصرف کنندگان عامل کلیدی برای موفقیت توسعه ی محصول جدید است. در واقع نیاز مصرف کننده بعنوان محرکی برای آغاز فرایند محصول جدید به شمار می رود و تمام زیرمجموعه اه را نیز تحت الشعاع قرار می دهد. امروزه سلامتی در امر تبلیغات مواد غذایی بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است و مطالعات گسترده ای بیان می کنند که در بسیاری از کشورها تعداد تبلیغاتی که در م ورد سلامتی مواد غذایی صحبت می کنند به طور چشمگیری افزایش یافته است. تغییراتی از این دست در تبلیغات را می توان به عنوان واکنش مدیران صنایع غذایی به تقاضاهای روزافزون مشتریان برای مواد غذایی سالم تر عنوان کرد. رویکرد جهانی به سوی تولید غذاهای فراسودمند یا عملگراست و این نوع غذاها فراتر از غذا و دارو است و در واقع حکم پیشگیری از بیماریها را دارد. در واقع توسعه انسانی یک هدف اساسی و هم راستا با توسعه ملی است. امنیت غذایی یکی از معیارها و ابزارهای توسعه انسانی می باشد. با توجه به هزینه های گزاف پزشکی و نیز آگاهی مردم از ارزش مواد غذایی و تاثیرات آن بر سلامتی، و نیز مطالعات صورت گرفته در جهت اینکه برخی مواد غذایی و نوشیدنی ها دارای اثراتی بر سلامت افراد هستند، به این ترتیب محصولاتی با ماهیت سلامت و حفظ و ارتقای سلامت پا به عرصه ی بازار گشذاشتند. با توجه به رشد روزافزون بیماری دیابت بالغ بر ۱۵ درصد رشد نسبت به ۲۰ سال گذشته، چیزی معادل ۵ میلیون نفر در کشور که مبتلا به دیابت هستند. شرکت ها درصدد برآمدند که با توجه به تغییرات سلایق مشتریان و نیاز ایجاد شده در بازار، اقدام به تولید محصولات عملگرا یا فراسودمند کردند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.