ارزیابی توان خلاقیت و نوآوری در شرکت های تولیدی (مطالعه موردی شرکت تولیدی لاستیک درنا)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی توان خلاقیت و نوآوری در شرکت های تولیدی (مطالعه موردی شرکت تولیدی لاستیک درنا) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی توان خلاقیت و نوآوری در شرکت های تولیدی (مطالعه موردی شرکت تولیدی لاستیک درنا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی توان خلاقیت و نوآوری در شرکت های تولیدی (مطالعه موردی شرکت تولیدی لاستیک درنا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی توان خلاقیت و نوآوری در شرکت های تولیدی (مطالعه موردی شرکت تولیدی لاستیک درنا) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

در اغلب صنایع و شرکت های تولیدی و صنعتی، کارشناسان ومدیران مشتاق طرح ایده ها و اجرای نوآوری های موثر وکاربردی می باشند اما غالبا در انتخاب راه و روش مناسب برایبه ظهور و بروز رساندن آن دچار مشکل بوده و یا به عبارتدیگر، در نحوه مدیریت نوآوری و خلاقیت دچار ابهام هستند.بدین منظور و برای رفع این مشکل ، نیازمند تعریف شاخصهای مناسب برای ارزیابی سطح نوآوری از یک سو و بکارگیریصحیح و مناسب ابزارهای کاربردی برای مدیریت نوآوری وخلاقیت از سوی دیگر هستیم . همچنین بایستی توجه داشتکه شاخص های نوآوری در یک سازمان، عملکرد آن سازمان رااز نظر میزان تطابق فرآیندها، محصولات و خدمات در قبالتغییرات تقاضا و نیازهای جدید مشتریان در یک دوره زمانیخاص ارزیابی می کنند و به عبارتی نشان دهنده میزانپاسخگویی به نیازهای جدید بازار و انطباق با تغییرات محیطیدر جهت تولید و ارایه محصولات و خدمات جدید با هدفتوسعه و افزایش سهم بازار هستند و پرسشهای قابل تاملیبرای ارزیابی نوآوری در عملکرد یک سازمان پیش می نهند.ارزیابی توان نوآوری یک بنگاه تولیدی یا خدماتی این امکان رافراهم می کند که مدیران و تصمیم گیران آن سازمان بر مبنایبازخوردی که از این قبیل تجزیه و تحلیل ها دریافت می کنند،با واقعیت های کسب و کار خود آشنا شده و با عارضه یابیدقیق،مسیر مناسب را برای توسعه خلاقیت و نوآوری در سازمانخود در پیش گیرند. مهندسی خلاقیت مبحثی است که در آنمسایل عینی و انضمامی مربوط به کاربرد مدیریت خلاقیت ونوآوری در صنعت مطرح می شود و در قالب آن مسایل مهمیمورد بررسی و کنکاش قرار می گیرد. این موارد در سالهای اخیردر شرکتی که تحت مطالعه موردی ما قرار داشته نیز مد نظرقرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.