طراحی مدل قیمت گذاری بهینه پارکینگ در شبکه های معابر شهری بر اساس اطلاعات زمان اشغال


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی مدل قیمت گذاری بهینه پارکینگ در شبکه های معابر شهری بر اساس اطلاعات زمان اشغال دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی مدل قیمت گذاری بهینه پارکینگ در شبکه های معابر شهری بر اساس اطلاعات زمان اشغال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی مدل قیمت گذاری بهینه پارکینگ در شبکه های معابر شهری بر اساس اطلاعات زمان اشغال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی مدل قیمت گذاری بهینه پارکینگ در شبکه های معابر شهری بر اساس اطلاعات زمان اشغال :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

این مقاله ارتباط بین زمان های دینامیکی پارکینگ ها را با اطلاعات مربوط به مکان پارکینگ در شبکه ها معابر با پارکینگ عمومیبیان می کند. مسافران در شبکه با اطلاعات بر خط از میزان اشغال فضای پارکینگ و نرخ هزینه مکان پارک هستند که بر اساس آن،می تواند مکان پارکینگ را انتخاب نماید. بنابراین ، در ابتدا اقدام به مدلسازی انتخاب مکان پارکینگ بر اساس شرایط تعادل کاربران(EU)؛ (۱) با استفاده از روش (VI)؛ (۲) نابرابری تغییرات استفاده نمود و الگوهای جریان پارکینگ بهینه (SO)؛ (۳) و نرخ هزینههای آن روش برنامه ریزی خطی (۴) مدلسازی گردید. در این روش هیچگاه به طور همزمان دو مکان پارکینگ نمی تواند موردانتخاب و استفاده یک کاربر و با بیش از یک جفت مبدا-مقصد واقع شود. همچنین الگوهای جریان بهینه پارکینگ یکنواخت نبوده ودارای قابلیت انعطاف برای کاربران با اهداف متفاوت می باشد. در این مقاله نشان داده شده است که امکان دستیابی به هر الگوی جریانبهینه ای برای طرح های مختلف قیمت گذاری پارکینگ وجود دارد که بر مبنای زمان یا میزان اشغال به هنگام می باشد. مشخصگردیده که بهترین کارایی این سیستم در انتخاب نرخ پارکینگ بهینه هنگامی بدست خواهد آمد که نرخ اشغال فضای پارکینگ ۸۵-۹۵ % حدودا باشد. این روند به طور اساسی در زمان گردش پارکینگ و ترجیحا راحت و جادار بودن آن تعادل برقرار می کند. ماهمچنین قیمت های (SO) را از طریق یک سری راه حل درباره (SO) به دست می آوریم تا بدین طریق به یک نرخ ورودی ثابت درهر پارکینگ دست پیدا کنیم. این روند همچنین می تواند به طور بالقوه ازدحام جاده ای و چند لاین پارک کردن را توسط ایجادیک نرخ ورودی مشخص و فشرده کاهش دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.