تاثیر ترکیب قوس افقی و شیب طولی بر ضریب اصطکاک جانبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر ترکیب قوس افقی و شیب طولی بر ضریب اصطکاک جانبی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر ترکیب قوس افقی و شیب طولی بر ضریب اصطکاک جانبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ترکیب قوس افقی و شیب طولی بر ضریب اصطکاک جانبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر ترکیب قوس افقی و شیب طولی بر ضریب اصطکاک جانبی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

به دست آوردن ضریب اصطکاک جانبی در قوس های افقی به ویژه در ترکیب شیب طولی و قوس افقی جهت طراحی جاده ها ازاهمیت بالایی برخوردار می باشد. ضریب اصطکاک جانبی در حالت ترکیب قوس افقی و شیب طولی متفاوت از فرمول اصلی آشتومحاسبه می شود و ممکن است بیشتر یا کمتر محاسبه گردد. هدف مطالعه انجام شده (توسط یکی از مراکز علمی) به دست آوردنرابطه ی بین ضریب اصطکاک و شیب طولی در قوس های افقی در سه بعد و ارایه مدل های جدیدی برای تخمین ضریب اصطکاکجانبی برای وسایل نقلیه مختلف می باشد. روش مورد استفاده، شبیه سازی مسیله در نرم افزارهای CarSim و TrackSim ، سپسآنالیز رگرسیونی خطی روی نتایج بدست آمده با استفاده از نرم افزار SPSS و پس از آن ارایه مدل های خطی برای به دست آوردنضریب اصطکاک جانبی است. سه نوع خودروی SUV, Sedan و کامیون دومحوره به همراه بار در نظر گرفته شدند. دو رفتارمتفاوت شبیه سازی برای رانندگی در نظر گرفته شد. در یکی راننده قوس را با سرعت ثابت طی کرده (بدون ترمز) و در دیگریراننده وقتی از سرازیری عبور می کند، ترمز می گیرد. همچنین ضریب اصطکاک جانبی برای هر محور وسایل به طور مجزا مطالعهگردید. به علاوه ضریب اصطکاک جانبی در سرازیری و سربالایی برای انواع وسایل نقلیه بررسی گردید. به عنوان نتیجه مطالعاتمی توان ذکر کرد که ضرورت دارد مدل های ارایه شده در طراحی ضریب اصطکاک جانبی در راه های شهری و تجاری با توجه(به نوع وسیله غالب) مورد توجه طراح قرار گیرد و بحرانی ترین حالت در برای طراحی قوس در نظر گرفته شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.