نقش سرمایه های فکری سازمانی بر استراتژی توسعه محصول جدید


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش سرمایه های فکری سازمانی بر استراتژی توسعه محصول جدید دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش سرمایه های فکری سازمانی بر استراتژی توسعه محصول جدید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش سرمایه های فکری سازمانی بر استراتژی توسعه محصول جدید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش سرمایه های فکری سازمانی بر استراتژی توسعه محصول جدید :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

کسب وکار ها در دنیای کنونی درحال افزایش است وضرورت دارد کهمنابع وعواملی که در تغییرات استراتژی وفرصتهای موجود دراقتصاددخالت دارند شناسایی شوند . در اقتصادی که بازار درحال جهانیشدن است، عمر محصولات کوتاه ترمی گردد. فناوری های جدید باعثتغییرات شگرفی درفرآیند های تولیدی،خدماتی شده اند و توسعهمحصولات جدید در سازمان ها راگسترش داده اند. درچنین محیطیشناخت عواملی که درافزایش رقابت وایجاد ارزش سهم دارند برایمدیریت به امری حیاتی مبدل شده است. پیشنهاد اندیشمندانمدیریت واقتصاد دانان در وابستگی کمتربه منابع آشکار تجاری بکارگیری دانش رقابتی است. افزایش توجه به دانش های موجود درسازمان به سرمایه های فکری منتهی می شود ؛ زیرا که سرمایه هایفکری جزء منابع اولیه درایجاد ارزش در سازمان است. سرمایه فکریارزشی است که می تواند به سود تبدیل شود وآن مجموع ایده های ،ساختار های موجود و دستورالعمل های مفید سازمانی است. از این رودر پژوهش حاضر به بررسی رابطه سرمایه های فکری سازمانی وتوسعه محصول جدید پرداخته شده است. نمونه انتخابی در پژوهشحاضر را ۳۴۶ نفر از کارکنان شرکت فولاد خوزستان می باشند دراین صورت نتایج نشان می دهد که سرمایه های فکری با توسعهمحصول جدید ارتباط دارد و در این میان سرمایه ساختاری بیشترینتاثیر را بر توسعه محصول جدید داشته است. شایان ذکر است در اینمقاله از روش معادلات ساختاری به منظور آزمون فرضیه های تحقیقاستفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.