شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهبود مزیت رقابتی در پذیرش بانکداری الکترونیک (مطالعه ی موردی بانک آینده شهرستان های اهواز و آبادان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهبود مزیت رقابتی در پذیرش بانکداری الکترونیک (مطالعه ی موردی بانک آینده شهرستان های اهواز و آبادان) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهبود مزیت رقابتی در پذیرش بانکداری الکترونیک (مطالعه ی موردی بانک آینده شهرستان های اهواز و آبادان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهبود مزیت رقابتی در پذیرش بانکداری الکترونیک (مطالعه ی موردی بانک آینده شهرستان های اهواز و آبادان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهبود مزیت رقابتی در پذیرش بانکداری الکترونیک (مطالعه ی موردی بانک آینده شهرستان های اهواز و آبادان) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

عبور از عصر ارتباطات نیاز به ورود تکنولوژی به حیطه ی پولی وبانکی را برای جامعه ی بشریت به گونه ای ضروری نمایان ساختهکه در دهه ی گذشته تجارت الکترونیک و بانکداری الکترونیک بهبخش جدایی ناپذیر معاملات بین فردی تبدیل شده است لذاتلاش به منظور ایجاد زیر ساخت های موفقیت ورود چنینسیستمی به حوزه ی خدمات بانکداری ضروری انگاشته می شود.مقاله حاضر با هدف اولویت بندی و وزن دهی به عوامل موثر برپذیرش خدمات بانکداری الکترونیک در نمونه ی مورد بررسی(بانک آینده شهرستان اهواز و آبادان) انجام شده است.۲۱ فاکتور تاثیر گذاربر بهبود ارایه ی خدمات بانکداری الکترونیک و به دنبال آنپذیرش بهتر این خدمات از جانب مصرف کنندگان بر اساس دوروش بررسی پیشینه ی تحقیق و روش مصاحبه ی حضوریمشخص شده اند.در این تحقیق از روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP) برای اولویتبندی و وزن دهی و روش آزمون فرض فازی برای بومی گزینی هریک از شاخص های به دست آورده شده از طریق مطالعه یپیشینه و مصاحبه ی حضوری در نمونه ی مورد بررسی استفادهشده است. در درخت تصمیم گیری عوامل موثر و تاثیر گذار بربهبود ارایه ی خدمات بانکداری الکترونیک نمایش داده و هر یکاز این عوامل وزن دهی و اولویت بندی شدند که نه تنها بانکآینده به عنوان نمونه بلکه سایر بانک های کشور نیز می توانند بااستفاده از یافته های این پژوهش راهبرد خود را جهت بهبود، بکارگیرند تا حضور موثری در بازار رقابتی داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.