بررسی تاثیر هوش عاطفی کارکنان بر عوامل مدیریتی هوشمندی بازاریابی (مطالعه موردی: اداره کل بازاریابی شعبات بانک مسکن شمال شرق تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر هوش عاطفی کارکنان بر عوامل مدیریتی هوشمندی بازاریابی (مطالعه موردی: اداره کل بازاریابی شعبات بانک مسکن شمال شرق تهران) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر هوش عاطفی کارکنان بر عوامل مدیریتی هوشمندی بازاریابی (مطالعه موردی: اداره کل بازاریابی شعبات بانک مسکن شمال شرق تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر هوش عاطفی کارکنان بر عوامل مدیریتی هوشمندی بازاریابی (مطالعه موردی: اداره کل بازاریابی شعبات بانک مسکن شمال شرق تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر هوش عاطفی کارکنان بر عوامل مدیریتی هوشمندی بازاریابی (مطالعه موردی: اداره کل بازاریابی شعبات بانک مسکن شمال شرق تهران) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق بررسی تاثیر هوش عاطفی کارکنان بر عوامل مدیریتی هوشمندی بود. جامعه آماری این تحقیق سطوح اداره کل بازاریابی و شعبات بانک مسکن شمال شرق تهران می باشد که حدود ۳۵۰ نفر بوده و از این تعداد ۱۶۰ نفر با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی و فرمول نمونه گیری از جوامع محدود مورد مطالعه قرار گرفته است. روش شناسی تحقیق حاضر به لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ جمع آوری داده ها و ماهیت توصیفی و همبستگی می باشد که به منظور آزمون فرضیات تحقیق از آزمون های آماری رگرسیون و همبستگی استفاده گردید. این تحقیق دارای یک فرضیه اصلی و پنج فرضیه فرعی است. نتایج به دست آمده از این تحقیق نشان داد که هوش عاطفی بر عوامل مدیریتی هوشمندی بازاریابی تدثیر معنی داری دارد، همچنین نتایج به دست آمده نشان داد که ابعاد هوش عاطفی نیز بر عوامل مدیریتی هوشمندی بازاریابی تدثیر معنی داری دارند، بنابراین بر اساس یافته های تحقیق می توان نتیجه گرفت که با بالا رفتن هوش عاطفی کارکنان، هوشمندی بازاریابی نیز در سازمان ارتقاء می یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.