بررسی تاثیر مولفه های هوشمندی رقابتی و تصویر شرکت بر رضایتمندی مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مولفه های هوشمندی رقابتی و تصویر شرکت بر رضایتمندی مشتریان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مولفه های هوشمندی رقابتی و تصویر شرکت بر رضایتمندی مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مولفه های هوشمندی رقابتی و تصویر شرکت بر رضایتمندی مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مولفه های هوشمندی رقابتی و تصویر شرکت بر رضایتمندی مشتریان :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

نکته اساسی و بسیار مهم این است که وقتی در فرهنگ جامعه ایی،جایگاه نقش و کار کرد مشتری، به درستی تعریف و تعیین شده باشدوخدمت به مشتری به عنوان یک ارزش مطرع وبه آن عمل شود،سازمان ها در مدار و دور صحیح خود قرارمی گیرند. به طوری که هرسازمان خدمات با کیفیت و با ارزش به مشتری ارایه داده و از خدماتارزشمند دیگر سازمانها بهره مند می شود و درنتیجه رضایت و بالاترازآن خرسندی و وفاداری مشتری را فراهم می نماید. صاحب نظرانمدیریت، کسب رضایت مشتری را از مهمترین وظایف والویت هایمدیریت شرکتها بر شمرده و لزوم پایبندی همیشگی پایدار مدیرانعالی، برجلب رضایت مشتریان را، پیش شرط اصلی موفقیت بهحساب آورده اند. از سوی دیگر همه یس سازمان ها دریافته اند کهرضایت مشتری در گرو افزایش کیفیت کارها و خدمات ارایه شده میباشد و یکی از مهم ترین مزایای رسیدن به رضایتمندی مشتریتوسعه و ارایه خدمات با کیفیت می باشد. لذا پژوهش حاضر با هدفبررسی تاثیر مولفه های هوشمندی رقابتی و تصویر شرکت بررضایتمندی مشتریان شرکت انجام شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.