بررسی تاثیر کسب دانش از رسانه اجتماعی و جهت گیری بازار بر نوآوری برند رسانه اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر کسب دانش از رسانه اجتماعی و جهت گیری بازار بر نوآوری برند رسانه اجتماعی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر کسب دانش از رسانه اجتماعی و جهت گیری بازار بر نوآوری برند رسانه اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر کسب دانش از رسانه اجتماعی و جهت گیری بازار بر نوآوری برند رسانه اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر کسب دانش از رسانه اجتماعی و جهت گیری بازار بر نوآوری برند رسانه اجتماعی :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر کسب دانش از رسانه های اجتماعی وجهت گیری بازار بر نوآوری برند، پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی است، همچنین از لحاظ نحوه گردآوری توصیفی- علی محسوب می شود. جامعه آماری این تحقیق شامل کاربران کسب و کارهای دارای تکنولوژی جدید آنلاین (رسانه های اجتماعی و فضای مجازی) می باشد. با توجه به تعداد زیاد پاسخ دهندگان و بر اساس جدول مورگان حجم نمونه ۱۲۰ شرکت درنظر گرفته شده است. جهت تحلیل های آماری استنباطی از نرم افزار SPSS و PLS استفاده شده است. نتایج اصلی پژوهش نشان می دهد که کسب دانش از رسانه اجتماعی و جهت گیری فعال بازار بر نوآوری برند رسانه اجتماعی تاثیر مثبت و معناداری دارند. همچنین تاثیر جهت گیری انفعالی بازار بر نوآوری برند رسانه اجتماعی رد شد. در پایان پس از تحلیل نتایج، پیشنهادهای پژوهشی و همچنین پیشنهادهایی برای پژوهش های آتی ارایه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.