بررسی تاثیر تشریک مساعی با مشتریان و کارکنان،مشتری محوری، و مکانیسم های ادغام دانش بر نوآوری در خدمت با توجه به مکتب غالب خدمت محوری بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر تشریک مساعی با مشتریان و کارکنان،مشتری محوری، و مکانیسم های ادغام دانش بر نوآوری در خدمت با توجه به مکتب غالب خدمت محوری بازاریابی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر تشریک مساعی با مشتریان و کارکنان،مشتری محوری، و مکانیسم های ادغام دانش بر نوآوری در خدمت با توجه به مکتب غالب خدمت محوری بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تشریک مساعی با مشتریان و کارکنان،مشتری محوری، و مکانیسم های ادغام دانش بر نوآوری در خدمت با توجه به مکتب غالب خدمت محوری بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر تشریک مساعی با مشتریان و کارکنان،مشتری محوری، و مکانیسم های ادغام دانش بر نوآوری در خدمت با توجه به مکتب غالب خدمت محوری بازاریابی :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

تحقیقات جاری در حوزه نوآوری خدمت، عمدتا به طور سنتی بر روی توسعه محصول جدید ریشه دارند که تمر کز اصلی آن هم بر رویکالاهای ملموس می باشد. در این پژوهش محقق با کمک فرضیات بنیادی دیدگاه مکتب غالب خدمت محوری بازاریابی ادبیات جاری حوزهنوآوری که یک چهارچوب مفهومی برای بررسی محرک ها و نتایج نوآوری پیشنهاد می کند، به ارایه یک مدل مفهومی برای بررسی محرکهای نوآوری در شرکت های بیمه پرداخت. سپس مجموعه ای از فرضیات پیش بینی کننده نوآوری تدوین شد. بعد از آن، محقق مدل پیشنهادی را با استفاده از داده هایی که از یک نمونه تصادفی ساده با حجم ۲۰۴ نفر از کارکنان نمایندگی های شرکت بیمه آسیا بدست آمد به آزمایش فرضیات پرداخت. و نتایج حاصل از مدل یابی معادلات ساختاری توسط نرم افزار LISREL نشان داد ۳۷ درصد از تغییرات نوآوری به طور مستقیم تحت تاثیر تشریک مساعی با مشتریان، مشتری محوری، تشریک مساعی با کارکنان، و مکانیسم های ادغام دانش قرار دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.