بررسی تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه برند بانک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه برند بانک دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه برند بانک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه برند بانک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه برند بانک :

تعداد صفحات :۵

چکیده مقاله:

یکی از مشهورترین و مهم ترین مفاهیم بازاریابی که امروزه به طورگسترده توسط محققان و صاحبنظران بازاریابی مورد بحث قرار میگیرد، ارزش ویژه برند است. که از دلایل مهم این شهرت، نقشاستراتژیک و مهم ارزش ویژه برند در تصمیمات مدیریتی و ایجادمزیت رقابتی برای سازمان ها و مشتریان آن ها می باشد. ارزش ویژهبرند، سازمان ها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازار خود،مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند. هدف کلیتحقیق حاضر بررسی تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر ارزشویژه برند بانک می باشد. برای این منظور بنیان های بازاریابی رابطهمند بر اساس نظریه مورگان و هانت در چهار بعد؛ ۱. اعتماد، ۲. تعهد،۳. ارتباطات، ۴. مدیریت تعارض و نظریه ارزش ویژه برند بر اساسنظریه دیوید آکر در نظر گرفته شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.