بررسی جایگاه مشتری مداری در فعالیتهای بازاریابی شرکتها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی جایگاه مشتری مداری در فعالیتهای بازاریابی شرکتها دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی جایگاه مشتری مداری در فعالیتهای بازاریابی شرکتها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی جایگاه مشتری مداری در فعالیتهای بازاریابی شرکتها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی جایگاه مشتری مداری در فعالیتهای بازاریابی شرکتها :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

یکی از نواحی در حال گسترش در استفاده از شبکه های اجتماعی محیط های شرکتی و صنفی میباشد .کسب و کارها استفاده از شبکه-های اجتماعی را به عنوان راهی برای کمک به ارتباط کارکنان، مشتریان برای به دست آوردن اطلاعات و کمک را آغاز کردهاند .کمپانی-های کسب و کار از سرویس های شبکه های اجتماعی برای حمایت از محصولات خود و یا سرویس دهی به مشتری به عنوان گرایشیجدید استفاده می کنند. رسانه های اجتماعی نقش حیاتی را در بازاریابی و ایجاد روابط با مشتری بازی می کنند که از این طربق مشتریاناحساس رضایت می کنند. بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی منجر به افزایش فروش، بهبود خدمات به مشتری و ایجاد کمپین هایبازاریابی خواهد شد و بازاریابی از این طریق یک فعالیت حیاتی برای بقا و موقعیت کسب و کار کوچک خواهد شد.مدیریت ارتباط با مشتری فرایندی در حال تکامل است که تحت تاثیر رسانه های اجتماعی قرار می گیرد و راههای تعامل با مشتری وکسبو کار را متحول می کند.دراین تحقیق، به مطالعه مشتریمداری، عوامل موثر بر مشارکت مشتریان در رسانه اجتماعی و فعالیت هایرسانه ای شرکتها پرداخته ایم.بررسی ها نشان می دهند که مشتری مداری در بکارگیری رسانه های اجتماعی و فعالیت های مشارکتمشتریان و مخصوصا بر عملکرد ارتباط با مشتری به طور مستقیم تاثیر می گذارد .بنابراین شرکتها باید از اطلاعات غنی مشتریان که ازطریق مشارکت در رسانه های اجتماعی به دست آمده اند را، استفاده کنند تا در آینده بتوانند تصمیمات بازاریابی بهتری اتخاذ کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.