بررسی تاثیر دلبستگی به نام تجاری و محصول بر وفاداری به نام تجاری در بازارتلفن همراه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر دلبستگی به نام تجاری و محصول بر وفاداری به نام تجاری در بازارتلفن همراه دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر دلبستگی به نام تجاری و محصول بر وفاداری به نام تجاری در بازارتلفن همراه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر دلبستگی به نام تجاری و محصول بر وفاداری به نام تجاری در بازارتلفن همراه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر دلبستگی به نام تجاری و محصول بر وفاداری به نام تجاری در بازارتلفن همراه :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

برند نمادی پیچیده است که دامنه متنوعی از ایده ها و ویژگی ها را در برمی گیرد. وفاداری به برند نوعی رفتار میان مصرف کنندگان، به اینصورت که مصرف کننده ترجیح می دهد خریدهای آینده ی خود را از همان برندی که هم اکنون مورد استفاده قرار می دهد انجام دهد.دراین تحقیق رابطه بین همخوانی با نام تجاری و دلبستگی به نام تجاری، اعتماد به نام تجاری و دلبستگی به محصول و نیز رابطهدلبستگی به نام تجاری به تعهد به نام و تجاری و وفاداری به نام تجاری بررسی می شود . همچنین رابطه متغیرهای همخوانی با محصولو اعتماد به محصول با دلبستگی به محصول و نیزدلبستگی به محصول با قابلیت جایگزینی و وفاداری با نام تجاری بررسی می شود. روشاجرای این تحقیق، پیمایشی است و رابطه میان متغیر های درگیر را از طریق بررسی داده های حاصل از ۳۹۰ پرسشنامه توزیع شده درمیان مشتریان بازار موبایل شهر اصفهان که تعداد ۳۶۲ مورد از آن تکمیل شده بود با استفاده از نرم افزار های SPSS20 و SMARTPLS مورد آزمون قرار داده شده است. یافته های این تحقیق نشان داد بین تمامی روابط بالا ، رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.