بررسی اثر ترفیع بر کیفیت درک شده و قصد خرید مجدد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر ترفیع بر کیفیت درک شده و قصد خرید مجدد دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر ترفیع بر کیفیت درک شده و قصد خرید مجدد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر ترفیع بر کیفیت درک شده و قصد خرید مجدد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر ترفیع بر کیفیت درک شده و قصد خرید مجدد :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

وفادار نمودن مشتری، یکی از مباحث بنیادی و مهم در مدیریت برند تلقی می گردد و یا به عبارت دیگر از اهداف برندینگ، خلق و حفظمشتریان وفادار است. در اینکه همه مدیران بازاریابی در آرزوی مشتریان وفادار هستند، کوچک ترین شکی نیست، اما با چه ابزاری می توانبیشترین تاثیر را در مشتری ایجاد کرد وفاداری به عنوان ارزشمندترین پارادایم شناسایی شده در بازاریابی مطرح است محققان مختلف ازمنظرهای مختلف به وفاداری مشتری و عوامل موثر بر آن پرداخته اند..رضایت از قیمت مفهوم پیچیده ای است و از ابعاد متفاوتی تشکیلشده است. سازمان هایی که ادعا می کنند رضایت مشتریان برایشان اهمیت دارد، باید به این ابعاد توجه ویژه ای داشته باشند چرا که امروزهمشتریان بیش از پیش نسبت به ارزش حساس شده اند و تاکید بیشتری بر قیمت و ارزش خدمات و کالاهای دریافتی دارند. سازمان هایی کهارزش بالاتری به مشتری اعطاء می کنند، آن ها را راضی تر نگه می دارند و وفاداری ایشان را افزایش می دهند.بنابراین با توجه به حساسیتاین موضوع، پژوهش حاضر با عنوان بررسی اثرترفیع قیمت برکیفیت درک شده وقصدخرید مجدد به دنبال پاسخ به این سوال بوده است کهترفیع قیمت برکیفیت درک شده وقصدخریدمجدد چه تاثیری دارد. در این پژوهش با توجه به مدل تحقیق یک فرضیه اصلی که به بررسیمعناداری تاثیرترفیع قیمت برکیفیت درک شده وقصدخریدمجددمی پردازد.این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نظر نحوه اجرا توصیفی -پیمایشی با رویکرد همبستگی می باشد. جامعه آماری پژوهش شامل مشتریان کافی شاپ های منطقه ۵ شهر اصفهان بوده که با استفاده ازنمونه گیری تصادفی ساده، تعداد ۲۳۰ به عنوان نمونه انتخاب گردیدند.نتایج نشان داد که ترفیع قیمت تاثیر بیشتری بر کیفیت ادراک شدهخدمات نسبت به کیفیت ادراک شده محصول دارد و کیفیت ادراک شده محصول تاثیر بیشتری بر رضایت مشتری نسبت به کیفیت ادراکشده خدمات دارد ودر نهایت ثابت شده رضایت برقصدخریدمجددتاثیرمعناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.