بررسی رابطه بین هوشمندی رقابتی باسودآوری درشعب بانک سپه شهرکرمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین هوشمندی رقابتی باسودآوری درشعب بانک سپه شهرکرمان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین هوشمندی رقابتی باسودآوری درشعب بانک سپه شهرکرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین هوشمندی رقابتی باسودآوری درشعب بانک سپه شهرکرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین هوشمندی رقابتی باسودآوری درشعب بانک سپه شهرکرمان :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف ازاین پژوهش بررسی رابطه بینهوشمندی رقابتی با سودآوری درشعب بانک سپه شهرکرمان می باشد تحقیق ازنظر ماهیت و روش توصیفی و ازنوع همبستگی است و ازنظر هدف جز تحقیقات کاربردی است جامعه اماری تحقیق ۲۵۹نفر کارکنان شاغل درشعب بانک سپه شهرکرمان است که تعداد ۱۵۵نفر ازآنها به عنوان نمونه بااستفاده ازفرمول کوکران انتخاب شدند ابزار مورداستفاده جهت جمعاوری داده ها دوپرسشنامه محقق ساخته است که روایی آنها تایید شده است و پایایی آنها نیز ازطریق ضریب الفای کرونباخ برای متغیر هوشمندی رقابتی برابر ۰/۹۱۴ میبا شدو برای متغیرسودآوری ازصورت های مالی حسابرسی شده بانک جهت جمع اوری داده ها استفاده شده است داده های جمع اوری شده به دوشیوه توصیفی و استنباطی اسپیرمن و تاوی بی کندال همچنین برای بررسی نرمال بودن متغیرها ازازمون کولموگروف اسمیرنوف یک نمونه ای استفاده شده است تجزیه و تحلیل شدند نتایج پژوهش حاکی ازاین است که فرضیه اصلی ردشد یعنی بین هوشمندی رقابتی با سودآوری رابطه معنی داری وجود نداردهمچنین این نتیجه برای مولفه های هوشمندی رقابتی هوش بازاری هوش رقبا هوش تکنولوژیک و هوش راهبردی با سودآوری صادق می باشد درپایان باتوجهب ه نتایج پژوهش پیشنهاداتی برای تحقیقات بیشتر دراین زمینه ارایه گردیده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.