مقاله بررسی عوامل موثر بر جذب واحدهای صنعتی در نمایشگاه های ایران و اثرات آن بر شاخص های مالی آن ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر بر جذب واحدهای صنعتی در نمایشگاه های ایران و اثرات آن بر شاخص های مالی آن ها دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر جذب واحدهای صنعتی در نمایشگاه های ایران و اثرات آن بر شاخص های مالی آن ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر جذب واحدهای صنعتی در نمایشگاه های ایران و اثرات آن بر شاخص های مالی آن ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر جذب واحدهای صنعتی در نمایشگاه های ایران و اثرات آن بر شاخص های مالی آن ها :

مقاله بررسی عوامل موثر بر جذب واحدهای صنعتی در نمایشگاه های ایران و اثرات آن بر شاخص های مالی آن ها که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در مهر و آبان ۱۳۸۹ در بررسی های بازرگانی از صفحه ۱۶ تا ۲۶ منتشر شده است.
نام: بررسی عوامل موثر بر جذب واحدهای صنعتی در نمایشگاه های ایران و اثرات آن بر شاخص های مالی آن ها
این مقاله دارای ۱۱ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله نمایشگاه
مقاله غرفه دار
مقاله تبلیغات
مقاله فضای برگزاری نمایشگاه
مقاله بازده دارایی ها

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
نمایشگاه ها نقش بسیار مهمی را در بازار رقابتی امروز ایفا می کنند. در صورتی که نمایشگاه ها به درستی برگزار گردند باعث جذب دوباره شرکت ها در نمایشگاه ها شده و تأمین اهداف برگزارکنندگان، غرفه داران و بازدیدکنندگان را به دنبال خواهد داشت. در این مقاله ابتدا اثر عوامل تبلیغات نمایشگاهی و بهبود فضای برگزاری نمایشگاه را بر جذب واحدهای صنعتی در نمایشگاه بین المللی تهران بررسی می کنیم. سپس اثر شرکت در نمایشگاه بر شاخص های بازده دارایی ها و فروش شرکت ها بررسی می شود. داده های مورد نیاز از ۱۰۵ سازمان شرکت کننده در نمایشگاه بین المللی تهران جمع آوری گردیده است. روش پژوهش مقاله از نوع پیمایشی و همبستگی بوده و برای بررسی فرضیات از آزمون های مرتبط آماری استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان می دهد که تبلیغات در نمایشگاه بر جذب واحدهای صنعتی تاثیر نداشته در حالیکه بهبود فضای برگزاری نمایشگاه در جذب واحدهای صنعتی تاثیر داشته است. همچنین یافته ها نشان می دهد که شرکت در نمایشگاه بر بازده دارایی این واحدها تاثیر نداشته ولی در مقابل شرکت در نمایشگاه بر فروش واحدهای صنعتی تاثیرگذار بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.