ارایه مدل به منظوراثرسنجی فرم هندسی پایانه رمپ های ورودی نوع موازی برروی تردد بزرگراه (مطالعه موردی بزرگراه های استان تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه مدل به منظوراثرسنجی فرم هندسی پایانه رمپ های ورودی نوع موازی برروی تردد بزرگراه (مطالعه موردی بزرگراه های استان تهران) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه مدل به منظوراثرسنجی فرم هندسی پایانه رمپ های ورودی نوع موازی برروی تردد بزرگراه (مطالعه موردی بزرگراه های استان تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدل به منظوراثرسنجی فرم هندسی پایانه رمپ های ورودی نوع موازی برروی تردد بزرگراه (مطالعه موردی بزرگراه های استان تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه مدل به منظوراثرسنجی فرم هندسی پایانه رمپ های ورودی نوع موازی برروی تردد بزرگراه (مطالعه موردی بزرگراه های استان تهران) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

پایانه رمپ های ورودی به عنوان یکی از بخش های مهم در آزاد راه ها و بزرگراه ها مورد توجه محققان بوده و تحقیقات زیادی در این زمینه انجام شده است. غالبا همه مانورهای ورودی در بزرگراه ها در پایانه رمپ ها اتفاق می افتند و این پایانه هاعلت ایجاد بسیاری از گره های ترافیکی در بزرگراه هستند. در صورتیکه این پایانه ها از لحاظ فرم هندسی درست طراحی، برنامه ریزی و کنترل نشده باشند باعث افزایش خطر تصادف ، کاهش توان عملیاتی در بازه های زمانی پیک و افزایش گره های ترافیکی و … می شوند. هدف این پژوهش، بررسی تاثیر فرم هندسی پایانه ورودی رمپ ها بر پارامترهای ترافیکی بزرگراه (سرعت وتردد) با توجه به وضعیت ترافیکی آن و بررسی علت عدم یکنواختی (جریان ناپایدار) میزان سرعت و تردد در محدوده پایانه رمپ ها مثل سایر قسمت های اصلی بزرگراه است. اطلاعات مورد نیاز برای این پژوهش با فیلمبرداری از ۳۰ سایت مختلف پایانه رمپ در دو مقطع قبل و بعد از پایانه و استخراج اطلاعات از آن به دست آمده است پس از آن با استفاده از نرم افزار Spss به ارایه مدل و بررسی رابطه بین سرعت وتردد وسایل نقلیه با پارامترهای هندسی پایانه رمپ پرداخته می شود . نتیجه اجرای مدل نشان می دهد که LA و N از پارامترهای هندسی تاثیرگذار برسرعت و تردد وسایل نقلیه عبوری از بزرگراه هستند. بطوریکه با افزایش طول خط افزایش سرعت ( LA ) سرعت وسایل نقلیه عبوری ازبزرگراه بطورقابل ملاحظه ای افزایش می یابد و با افزایش تعداد خطوط بزرگراه ( N ) شاهد تاثیر افزایشی تردد وسایل نقلیه عبوری از بزرگراه تقریبا به اندازه ظرفیت یک خط هستیم و این خود نشان دهنده تاثیرقابل ملاحظه تعداد خطوط بزرگراه بر روی تردد می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.