بررسی رفتار خوردگی آلیاژ آلومینیوم–برنز Ni 11 Al Cu – G جوشکاری ترمیمی شده پره پمپ های آب دریا در نیروگاه نکاء


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رفتار خوردگی آلیاژ آلومینیوم–برنز Ni 11 Al Cu – G جوشکاری ترمیمی شده پره پمپ های آب دریا در نیروگاه نکاء دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رفتار خوردگی آلیاژ آلومینیوم–برنز Ni 11 Al Cu – G جوشکاری ترمیمی شده پره پمپ های آب دریا در نیروگاه نکاء  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رفتار خوردگی آلیاژ آلومینیوم–برنز Ni 11 Al Cu – G جوشکاری ترمیمی شده پره پمپ های آب دریا در نیروگاه نکاء،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رفتار خوردگی آلیاژ آلومینیوم–برنز Ni 11 Al Cu – G جوشکاری ترمیمی شده پره پمپ های آب دریا در نیروگاه نکاء :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

در این تحقیق رفتار خوردگی پره پمپ هایی که جهت انتقال آب دریا از اسکله به سمت کندانسور واحدهای بخار نیروگاه نکاء استفاده میشوند مورد بررسی قرار گرفت. بدلیل سرعت بالای پره ها و وجود ذرات ماسه ،پره ها دچار خوردگی کاویتاسیون و سایشی میشوند و به مرور زمان شکل دینامیکی و کارایی خود را از دست میدهند. هدف این پژوهش، بررسی رفتار خوردگی آلیاژ پره و قطعه جوشکاری ترمیمی شده آن از جنس Ni 11 Al Cu – G است. تست های خوردگی در محلول آب دریا و در دمای محیط برای هر دو نمونه آلیاژ پایه و قطعه جوشکاری ترمیمی شده انجام گرفت. مطالعات متالوگرافی و آزمون های پتانسیودینامیک و امپدانس الکتروشیمیایی بر روی نمونه ها در حالت الکترود دیسک چرخان با سرعت (۴۲۰rpm،(در شرایط خوردگی سایشی وهمچنین آزمون خوردگی گالوانیک انجام گرفت. مطالعات متالوگرافی نشان دادکه ریزساختار نمونه جوش نسبت به نمونه آلیاژ پایه شرایط بهتری دارد و مقاومت به خوردگی نمونه جوش بیشتر از آلیاژ پایه است. طبق نتایج آزمون، دانسیته جریان خوردگی نمونه جوش در حالت ۲ دیسک چرخان ( و) ۲۵ A/cm2cm2/A 6/1 ( و در شرایط خوردگی سایشی به ترتیب () وفلزپایه) ۰/۶ A/cm)cm/A 35 ( برای فلز جوش وفلزپایه میباشد.همچنین پتانسیل خوردگی درحالت دیسک چرخان برای ۲فلزجوش(SCE/mV 169 (-و فلز پایه(SCE/mV 185 (-و در خوردگی سایشی به ترتیب (SCE/mV 320 (-و (SCE/mV 338 (-برای فلز جوش و فلز پایه میباشد. لذا در شرایط خوردگی سایشی، آلیاژ پایه و نمونه جوش تقریبا سی برابر سریع تر از حالت دیسک چرخان دچار خوردگی و تخریب خواهد شد. با توجه به تفاوت در مقادیر جریان خوردگی بین نواحی جوش و آلیاژ پایه نتیجه گیری میشود پروسه جوشکاری ترمیمی بر روی پره های پمپ، باعث بهبودی رفتار خوردگی در این نواحی شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.