بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند و ارایه مدل مفهومی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند و ارایه مدل مفهومی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند و ارایه مدل مفهومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند و ارایه مدل مفهومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند و ارایه مدل مفهومی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

امروزه هویت نام تجاری (برند) همانند سرمایه برای سازمان و محصولات آن ارزش می آفریند، از این رو ارتقای نام تجاری در بسیاری موارد به استراتژی سازمان تبدیل می گردد. نام تجاری تصویری از محصولات در بازار است. اهمیت نام تجاری و تاثیر آن در فروش محصولات و خدمات به طور فزاینده ای در حال گسترش است و آگاهی از شخصیت نام تجاری و ابعاد آن برای همه ی موسسات حایز اهمیت می باشد. به همین دلیل در تحقیق حاضر به ارزش ویژه برند و عوامل موثر بر آن که در ایجاد و شکل گیری ارزش ویژه برند در ذهن مصرف کنندگان موثرند، پرداخته شده است. این تحقیق یک مطالعه مروری بوده و بر اساس جامع تحقیقات انجام شده در گذشته؛ تبلیغات، ترفیع، توزیع و خانواده به عنوان متغیرهای مستقل و کیفیت درک شده، آگاهی، تداعی و وفاداری متغیرهای میانجی و ارزش ویژه برند متغیر وابسته در نظر گرفته شده است و مدل مفهومی را در زمینه معرفی نموده است. که از بین متغیرهای مستقل ذکر شده، خانواده یا ارتباطات بین نسلی یک خانواده بیشترین تاثیر را بر ارزش ویژه برند داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.