بررسی نقش تعداد و مرتبه المان در تحلیل مودال بال هواپیما (ناکا ۰۰۱۲) به روش اجزاء محدود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش تعداد و مرتبه المان در تحلیل مودال بال هواپیما (ناکا ۰۰۱۲) به روش اجزاء محدود دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش تعداد و مرتبه المان در تحلیل مودال بال هواپیما (ناکا ۰۰۱۲) به روش اجزاء محدود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش تعداد و مرتبه المان در تحلیل مودال بال هواپیما (ناکا ۰۰۱۲) به روش اجزاء محدود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش تعداد و مرتبه المان در تحلیل مودال بال هواپیما (ناکا ۰۰۱۲) به روش اجزاء محدود :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

آنالیز مودال امروزه نقش مهمی را در طراحی هواپیما ایفا میکند. جلوگیری از وقوع پدیده فلاتر به عنوان یک پدیده مخرب برای هواپیما،طراحان هواپیما را بر آن داشت تا آزمایشهای اولیه فراوانی را برای جلوگیری از وقوع آن انجام دهند. با پیشرفت فناوری و کامپیوترهاتحلیل و بررسی ارتعاشات بال علی الخصوص فلاتر توسط نرم افزار به امری رایج و کم هزینه تبدیل شد. نتایج به دست آمده از آزمایش هایتجربی و تحلیل نرم افزار با یکدیگر مقایسه شده و درستی آنها مورد بررسی قرار گرفتند. در این تحقیق آنالیز مودال یک بال استاندارد (ناکا۰۰۱۲) و اثر المان های اجزاء محدود مختلف بر مقادیر فرکانس های طبیعی بال بررسی شده است. در ابتدا مبانی اساسی آنالیز مودال وروابط جهت تعیین فرکانس های طبیعی ارایه شده است. در ادامه روشهای عددی مختلف موجود برای تحلیل مودال بررسی گردیده است.مدلسازی بال با استفاده از المان های سالید (Solid) صورت گرفته است. تاثیر المان های مختلف و مرتبه المان ها و رابطه آنها با ۴ فرکانسطبیعی اول بررسی شده است. نتایج نشان دهنده شکل مودهای مختلف بال برای حالات فوق و همچنین فرکانس های طبیعی بال در هرحالت است. نتایج نشان می دهد با زیاد کردن المان ها الزاما جواب مناسبی نخواهد داد و بایستی برای رسیدن به جواب مطلوب، مرتبهالمان بجای اضافه کردن تعداد المان ها، افزایش یابد. از مقایسه نتایج نرم افزار ANSYS و نتایج تجربی مشخص است که میتوان با دقتخوبی (خطای حدود ۳ درصد) به آنالیز مودال بال هواپیما توسط نرمافزار اطمینان کرد و با این کار در زمان و هزینه صرفه جوییچشمگیری داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.