ارزیابی تاثیر شیوه های مختلف تبلیغات ایمنی راه بر روی رانندگان جوان (براساس تمایلات آشکار تقویت خویشتن در رانندگان جوان ؛ مطالعه موردی: مشهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تاثیر شیوه های مختلف تبلیغات ایمنی راه بر روی رانندگان جوان (براساس تمایلات آشکار تقویت خویشتن در رانندگان جوان ؛ مطالعه موردی: مشهد) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تاثیر شیوه های مختلف تبلیغات ایمنی راه بر روی رانندگان جوان (براساس تمایلات آشکار تقویت خویشتن در رانندگان جوان ؛ مطالعه موردی: مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تاثیر شیوه های مختلف تبلیغات ایمنی راه بر روی رانندگان جوان (براساس تمایلات آشکار تقویت خویشتن در رانندگان جوان ؛ مطالعه موردی: مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تاثیر شیوه های مختلف تبلیغات ایمنی راه بر روی رانندگان جوان (براساس تمایلات آشکار تقویت خویشتن در رانندگان جوان ؛ مطالعه موردی: مشهد) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

امروزه در بسیاری از جوامع موضوع تبلیغات در زمینه ایمنی راه به یک اقدام پیشگیرانه برای آموزش عموم مردم در جهتافزایش آگاهی آنان در زمینه ایمنی راه و کاهش آسیب های ناشی از تصادفات تبدیل شده است. این مقاله در نظر دارد بارویکردی روان شناسانه اثر مثبت و منفی تبلیغات رانندگی بر زمینه ایمنی راه را که بر روی تمایلات آشکار تقویت خویشتنرانندگان بر میزان مهارت و هوشیاری آنان در رانندگی می باشد را بررسی کند. نمونه های تبلیغات در غالب ۳ دسته تبلیغات با رویکرد مثبت (نشان دادن رفتار ایمن رانندگی با اجتناب از نمایش نتایج منفی ، تبلیغات با رویکرد منفی(نمایش نتایج تجارب منفی) و تبلیغات کنترلی (نمایش مجموعه ای از تبلیغات سلامت روحی و روانی غیر مرتبط و یابعضا مرتبط با رفتار رانندگی( برای بررسی در این مقاله برای یک جامعه آماری ۱۸ تا ۳۳ سال (n=150) در نظر گرفته شده است. با بررسی و نشان دادن این سه نوع تبلیغات این نتیجه به دست آمد که پیام تبلیغات با رویکرد منفی بر فرآیندهای روان شناختی به ویژه در غالب تمایلات و تاثیرات آشکار در زمینه اخلاق رانندگی نسبت به تبلیغات با رویکرد مثبتو تبلیغات کنترلی در بین جوانان موثر تر بوده است و بطور کلی در مورد تاثیر این تبلیغات ایمنی بر میزان یادگیری ودرک اجتماعی در تمایلات آشکار رانندگان جوان بحث شده و همچنین پیشنهاداتی برای ارزیابی تاثیر تبلیغات در جنبهی پنهان (ضمنی) تمایلات رانندگان جوان نیز ارایه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.