بررسی لزوم ایجاد مهندسی فرهنگی در توسعه سبد محصولات پارس خودرو در زمان تولید و ورود محصول به بازار با تمرکز بر تبلیغات از طریق پرسنل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی لزوم ایجاد مهندسی فرهنگی در توسعه سبد محصولات پارس خودرو در زمان تولید و ورود محصول به بازار با تمرکز بر تبلیغات از طریق پرسنل دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی لزوم ایجاد مهندسی فرهنگی در توسعه سبد محصولات پارس خودرو در زمان تولید و ورود محصول به بازار با تمرکز بر تبلیغات از طریق پرسنل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی لزوم ایجاد مهندسی فرهنگی در توسعه سبد محصولات پارس خودرو در زمان تولید و ورود محصول به بازار با تمرکز بر تبلیغات از طریق پرسنل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی لزوم ایجاد مهندسی فرهنگی در توسعه سبد محصولات پارس خودرو در زمان تولید و ورود محصول به بازار با تمرکز بر تبلیغات از طریق پرسنل :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

توجه به ابعاد مختلف خواسته ها ی مشتریان اصلی ترین عامل انگیزه بخش در ارایه محصول یا خدمت جدید نزد سازمانها است. در این مقاله ضمن تاکید بر رابطه نظرات و دیدگاه فنی و غیر فنی مشتریان با دیدگاه کارکنان سازمان به بررسی الگو ی توسعه محصول در خصوص خودرو برلیانس در زمان ورود محصول به بازار به عنوان یک استراتژی بازار ساز پرداخته شده است. همچنین در بخش پایانی مقاله نیز به روش های توسعه بازار از طریق کارکنان سازمان در زمان تولید و زمان ورود به بازار بعنوان فعالیتهای قبل از توسعه (predevelopment) مورد توجه قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.