بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر کیفیت خدمات با تاکید بر نقش دانش مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر کیفیت خدمات با تاکید بر نقش دانش مشتری دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر کیفیت خدمات با تاکید بر نقش دانش مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر کیفیت خدمات با تاکید بر نقش دانش مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر کیفیت خدمات با تاکید بر نقش دانش مشتری :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف تاثیر ارزش ویژه برند بر کیفیت خدمات با تاکید بر نقش دانش مشتری در بانک گردشگری بررسی شده است. جامعه آماری این پژوهش را تمام مشتریانی که از خدمات این بانک استفاده می کنند تشکیل می دهد. بر اساس جدول کرجسی و مورگان، حجم نمونه ۲۲۰ نفر تعیین شد. و نمونه گیری نیز به روش نمونه گیری طبقه ای انجام گرفت. این پژوهش به روش توصیفی از نوع همبستگی اجرا شد و جمع آوری داده ها به کمک پرسشنامه انجام گرفت. برای سنجش کیفیت خدماتاز پرسشنامه طراحی شده به وسیله سروکوال(۱۹۹۵) و برای سنجش ارزش ویژه برند نیز از پرسشنامه استاندارد آکر (۲۰۰۲) و دانش مشتری از پرسشنامه سوینی(۲۰۰۸) با مقیاس طیف لیکرت استفاده شد. روایی ابزار تحقیق با استفاده نظرجمعی از صاحب نظران و متخصصان مورد تایید قرار گرفت و پایایی پرسشنامه ارزش ویژه برند با استفاده از آلفای کرونباخ ۰/۷۸۰، کیفیت خدمات ۰/۸۰۹ و دانش مشتری ۰/۸۲۴ تایید شد. داده ها نیز با بهره مندی از مدل معادلات ساختاری تحلیل شدند. نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد که تاثیر علی ابعاد ارزش ویژه برند (آگاهی به برند ،کیفیت ادارک شده، وفاداری به برند وتداعی برند) بر کیفیت خدمات را تایید می کند. به علاوه نتایج فرضیه میانجی نشان می دهد که ارزش ویژه برند از طریق دانش مشتری بر کیفیت خدمات تاثیر گذار است تایید شد. داده ها نیز با بهره مندی از مدل معادلات ساختاری تحلیل شدند. نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد که تاثیر علی ابعاد ارزش ویژه برند (آگاهی به برند،کیفیت ادارک شده، وفاداری به برند و تداعی برند) بر کیفیت خدمات را تایید می کند. به علاوه نتایج فرضیه میانجی نشان می دهد که ارزش ویژه برند از طریق دانش مشتری بر کیفیت خدمات تاثیر گذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.