بررسی عوامل موثر بر توسعه تجارت الکترونیکی در بنگاه های کوچک و متوسط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر توسعه تجارت الکترونیکی در بنگاه های کوچک و متوسط دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر توسعه تجارت الکترونیکی در بنگاه های کوچک و متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر توسعه تجارت الکترونیکی در بنگاه های کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر توسعه تجارت الکترونیکی در بنگاه های کوچک و متوسط :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

توسعه صنعتی و رشد کمی و کیفی صنایع ، به گونه ای که فاصله صنعت ما را با دنیای پیشرفته کم و کمتر سازد، آرزوی هرصاحب صنعتی است که در این پهنه تلاش می کند؛ اما این آرزو چگونه عملی می شود و درواقع چگونه می توان آرمان وامکان را به یکدیگر نزدیک کرد یکی از روش هایی که گروهی از صاحب نظران و کارشناسان اقتصاد و صنعت با آنموافق هستند، تقویت صنایع کوچک و متوسط است . این صنایع نقش های مختلفی را در اقتصاد کشورها بازی می کنند.از آندسته می توان به سهم بالای این صنایع در اشتغال ، جابه جایی منابع مالی ، شکستن انحصارها و غیره ، اشاره کرد. تجارتالکترونیکی منافع بسیاری را برای بنگاه های اقتصادی ، ازجمله بنگاه های کوچک و متوسط به ارمغان آورده است. دسترسیبه بازارهای بیشتر، کاهش هزینه های مبادله ، افزایش سرعت و دقت در مبادلات ، حضور در بازارهای متنوع و مانند اینها،از منافعی هستند که برای تجارت الکترونیکی برشمرده اند؛ اما با همه این مزایا، بنا به باور بسیاری از محققان ، تاخیرمحسوسی در پذیرش فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی در بنگاهای کوچک و متوسط نسبت به بنگاه های بزرگ،مشاهده می شود. در پژوهش پیش رو، هدف اصلی ، بررسی عوامل موثر بر توسعه تجارت الکترونیکی در بنگاه های کوچکو متوسط هست.در زمینه توسعه تجارت الکترونیک در بنگاه های کوچک و متوسط می باید مهارت های تجارت الکترونیکدر سطح مدیران و کارکنان این بنگاه ها تمرکز کرده و آنها را از مفید بودن آگاه کنند در این مقاله چهار دسته عوامل محیطکلان، عوامل محیط صنعت ، عوامل محیط داخلی و مشخصات فناوری بر روی تجارت الکترونیک بررسی می شود که از یکمدل مفهومی برای ارایه آن استفاده می کنیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.