استفاده از روش های خود خدمتی در بانکداری نوین به عنوان یک مزیت رقابتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استفاده از روش های خود خدمتی در بانکداری نوین به عنوان یک مزیت رقابتی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استفاده از روش های خود خدمتی در بانکداری نوین به عنوان یک مزیت رقابتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استفاده از روش های خود خدمتی در بانکداری نوین به عنوان یک مزیت رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استفاده از روش های خود خدمتی در بانکداری نوین به عنوان یک مزیت رقابتی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

تکنولوژی ، فرایندهای کسب و کار را تغییر داده است و استفاده از فناوری های خود خدمتی باعث تغییر ماهیت تحویل سرویسشده است. توسعه و پرورش داشتن روابط طولانی با مشتریان اصل مهمی در خدمات بازاریابی و همچنین در روابط B2B درنظر گرفته شده است.در دهه های اخیر، تغییر در تمرکز بازاریابی ، تاکید بر افزایش ارتباط بازاریابی بوده است. این تحقیق سعی در جهت پاسخ بهاین سوال پژوهشی دارد : استفاده از فناوری های خود خدمتی چه تاثیری در زمینه روابط B2B دارد در زمینه بانکداری،این تحقیق اثرات استفاده از بانکداری اینترنتی بر روابط بین بانک و مشتریان تجاری خود را بررسی می کند. در این کاوش دراین ناحیه، درک بیشتری از روابط بانک و مشتریان کسب و کار بانکی شناسایی شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.