رتبه بندی عوامل موثر بر هوش رقابتی شرکت بیمه ایران مطالعه موردی: شعب شرکت بیمه ایران شهر مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رتبه بندی عوامل موثر بر هوش رقابتی شرکت بیمه ایران مطالعه موردی: شعب شرکت بیمه ایران شهر مشهد دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رتبه بندی عوامل موثر بر هوش رقابتی شرکت بیمه ایران مطالعه موردی: شعب شرکت بیمه ایران شهر مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رتبه بندی عوامل موثر بر هوش رقابتی شرکت بیمه ایران مطالعه موردی: شعب شرکت بیمه ایران شهر مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رتبه بندی عوامل موثر بر هوش رقابتی شرکت بیمه ایران مطالعه موردی: شعب شرکت بیمه ایران شهر مشهد :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش، رتبهبندی عوامل موثر بر هوش رقابتی شرکت بیمه ایران در شهر مشهد میباشد . بد ین منظور با مراجعه به تحقیقات انجامگرفته، ابعاد و مولفههای مرتبط با مفهوم هوش رقابتی در شرکتهای بیمهای شناسایی شد و بر مبنای این متغیرها، پرسشنامه ایمبتنی بر ۶۶ سوال و ۱۱ عامل (آگاهی از وضعیت بازار، وضعیت رقبا، وضعیت تکنولوژی، وضعیت استراتژیک، وضعیت اجتماعی، وضعیت سازمان، وضعیت نیروی انسانی، وضعیت یادگیری، وضعیت نوآوری، وضعیت تغییر و مدیریت دانش) طراحی گردید و روایی آن از طریق خبرگان رشته مدیریت، مورد تایید قرار گرفت که پایایی آن بر اساس آزمون ضریب آلفای کرونباخ برابر با (۹۲۸/۰ (میباشد . جامعه آماری پژوهش تمامیمدیران نمایندگیهای بیمه ایران در شهر مشهد میباشند، که تعداد آنها طبق آمارهای موجود برابر ۲۵۰ نفر از مدیران در شعب بیمه ای ران در سراسر شهر مشهد میباشد و حجم نمونه طبق فرمول کوکران برابر ۱۶۲ نفر میباشد. نتایج حاصل از آزمون رتبهبندی فریدمن برای عوامل موثر بر هوش رقابتی در شرکت بیمه ایران شعب شهر مشهد حاکی از این است که رتبه اول مربوط به بعد (آگاه ی از وضعیت پیادهسازی مد یریتدانش) و رتبه آخر مربوط به بعد (آگاهی از وضعیت رقبا) است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.