تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی برای کسب مزیت رقابتی : بعد مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی برای کسب مزیت رقابتی : بعد مشتری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی برای کسب مزیت رقابتی : بعد مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی برای کسب مزیت رقابتی : بعد مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی برای کسب مزیت رقابتی : بعد مشتری :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

رسانه های اجتماعی به طرز عمیقی زندگی ما و چگونگی تعامل با یکدیگر و جهان اطراف ما را تغییر داده اند. فضای رسانه های اجتماعی به محیطی برای برقراری ارتباط، شبکه سازی و به اشتراک گذاری محتوا تبدیل شده است. رسانه های اجتماعی در سراسر دنیا بر کسب و کار نیزتاثیر فوق العاده ای داشته اند و نه به عنوان یک راه تازه بلکه به عنوان یک راهبرد در هدایت کسب و کار در نظر گرفته می شوند. از همین رو،بسیاری از شرکت های بزرگ از رسانه های اجتماعی برای به دست آوردن ارزش کسب و کار مانند ترافیک مشتریان، افزایش وفاداری مشتری، افزایش فروش و سودآوری، بهبود رضایت مشتری و ایجاد آگاهی از نام تجاری و شهرت در کسب و کار استفاده می کنند. در این پژوهش، محققان با مطالعه پیشینه پژوهش ها دریافتند که پژوهش های کمی در این حوزه صورت گرفته است؛ به این ترتیب مساله اصلی این پژوهش بررسی مزیترقابتی تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی شکل گرفت، با توجه به این که مشتریان، هسته اصلی کسب و کارها هستند در این پژوهش، با توجه به تحقیقات و پژوهش های محققان پیشین مزایای مرتبط با مشتری بررسی می گردد و مدل مفهومی مزیت رقابتی بر اساس تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی از نظر بعد مشتری ارایه می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.