بازاریابی سبز و تاثیر آن بر مدیریت زنجیره تامین در بازارهای صنعتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی سبز و تاثیر آن بر مدیریت زنجیره تامین در بازارهای صنعتی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی سبز و تاثیر آن بر مدیریت زنجیره تامین در بازارهای صنعتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی سبز و تاثیر آن بر مدیریت زنجیره تامین در بازارهای صنعتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی سبز و تاثیر آن بر مدیریت زنجیره تامین در بازارهای صنعتی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

بازاریابی سبز و زنجیره عرضه سبز توجه دانشگاهیان و دست اندر کاران را – در دو دهه اخیر به خود جلب کرده است . هر چند چارچوب جامعی در مورد چگونگی ساخت محصولات سبز صنعتی و محصولات ررکت های بزر صنعتی گسترش نیافته است . هنوز مشخص نیست که آیازنجیره تامین سبز و بادوام می تواند به بازاریابی صنعتی سبز در ساخت سازمان های سبزتر و مارک های سبز ملحق رود یا نه.علاوه برایناطلاعات کمی در مورد عوامل موثر بر توسعه محصول جدید صنعتی سبز یا چگونگی پذیرفته ردن محصولات جدید سبز صنعتی به وسیله سازمان ها وجود دارد. گذرته از اینها ما از اینکه آیا زنجیره تامین سبز باعث گسترش و توسعه محصول صنعتی سبز جدید می رود یا نه اطلاعات کمی داریم. هدف از این موضوع خاص منعکس کردن آخرین پیشرفتها در بازاریابی صنعتی سبز ،زنجیره تامین سبز و تاثیر متقابل آنها در نام گذاری محصولات تجاری صنعتی سبز و مشخص کردن سمت و سوی تحقیقات آینده است. این مقاله به دنبال آن است که بینشی در مورد اثرات زنجیره تامین سبز یا بادوام بر روی بازاریابی در صنعت و کسب و کار ارایه کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.