اثر مسیولیت اجتماعی بر شهرت و ارزش ویژه ی برند با توجه به نقش میانجی اعتماد در صنعت بانکداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر مسیولیت اجتماعی بر شهرت و ارزش ویژه ی برند با توجه به نقش میانجی اعتماد در صنعت بانکداری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر مسیولیت اجتماعی بر شهرت و ارزش ویژه ی برند با توجه به نقش میانجی اعتماد در صنعت بانکداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر مسیولیت اجتماعی بر شهرت و ارزش ویژه ی برند با توجه به نقش میانجی اعتماد در صنعت بانکداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر مسیولیت اجتماعی بر شهرت و ارزش ویژه ی برند با توجه به نقش میانجی اعتماد در صنعت بانکداری :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

در این پژوهش به بررسی اثر مسیولیت اجتماعی بر شهرت و ارزش ویژه ی برند و مقایسه ی آن در دو بانک ملی و اقتصاد نوین که از جمله بانک های دولتی و خصوصی با قدمت بالا و پیشرو در زمینه ی مسیولیت اجتماعی بوده اند، پرداخته شده است. هدف این مطالعه، سنجش میزان اثربخشی طرح هایمسیولیت اجتماعی، مقایسه ی آن در دو بانک دولتی و خصوصی و ارایه ی راهکار برای ایجاد و یا افزایش اعتماد مشتریان به بانک و ارتقای ارزش ویژه ی برند وشهرت بانک نزد مشتریان است. این پژوهش از نظر نوع هدف، کاربردی و از نظر شیوه ی جمع آوری داده ها، توصیفی پیمایشی و با ابزار پرسشنامه است. جامعهی در نظر گرفته شده، مشتریان بانک ملی و اقتصاد نوین در شهر تهران می باشند که به منظور انجام این پژوهش نمونه ای با اندازه ۳۸۴ نفر با استفاده ازترکیبی از روش های نمونه گیری خوشه ای، غیر احتمالی در دسترس و تصادفی ساده انتخاب شده است. داده های به دست آمده از پرسشنامه، با استفاده از روش معادلات ساختاری و نرم افزار Amos 23 و Spss 19 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج تحقیق حاکی است که اختلاف معناداری بین نتایج دو بانک مشاهده نشد و نقش اعتماد به عنوان متغیر میانجی مهم در اثرگذاری مسیولیت پذیری اجتماعی بر شهرت و ارزش ویژه ی برند تایید گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.