تعیین نیازهای آموزشی کارکنان دانشگاه با استفاده از مدل بوریچ


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین نیازهای آموزشی کارکنان دانشگاه با استفاده از مدل بوریچ دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین نیازهای آموزشی کارکنان دانشگاه با استفاده از مدل بوریچ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین نیازهای آموزشی کارکنان دانشگاه با استفاده از مدل بوریچ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین نیازهای آموزشی کارکنان دانشگاه با استفاده از مدل بوریچ :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

نیازسنجی با شناسایی نیازهای مهم، مبنایی برای تعیین اهداف و بستر مناسبی برای سازماندهی سایر عناصر مهم، حول نیازهای اولویت یافته فراهم میسازد. پژوهش حاضر به منظور تعیین نیازهای آموزشی کارکنان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان در سه زمینه مهارت (فنی، ادراکی و انسانی) انجام شده است. این تحقیق از نوع پیمایشی بوده و دربرگیرنده کارکنان شاغل در دانشگاه کشاورزی رامین بهعنوان جامعه آماری تحقیق بوده است. با استفاده از جدول کرجسی و مورگان ۶۰ نفر بهعنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمعآوری دادهها از پرسشنامه استفاده شد که روایی صوری آن با کسب نظرات استادان گروه ترویج و آموزش کشاورزی تایید شد. پایایی پرسشنامه نیز برای مهارتهای فنی، ادراکی و انسانی با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ در سطح بالای ۷/۰ به دست آمد. دادههای حاصل از پرسشنامه با استفاده از نرمافزارهای SPSS و Excel تجزیه و تحلیل شدند. برای ارزیابی نیازهای آموزشی کارکنان از مدل بوریچ استفاده شد. بر همین اساس، ۴۰ صلاحیت در سه زمینه مهارتهای فنی، ادراکی و انسانی در نظر گرفته شد که با توجه به میانگین وزنی نمرات تفاوت (MWDS (برای کارکنان دانشگاه رتبهبندی شدند. نتایج حاکی از آن است که نیازهای آموزشی کارکنان در حیطهی مهارتهای فنی شامل کار با رایانه و اینترنت و ایجاد نظم و آرامش در محیط کار در اولویتهای اول و دوم قرار گرفتند. در حیطهی مهارتهای ادراکی و انسانی نیز به ترتیب صلاحیتهای روحیه انتقادپذیری و ترویج تفکر انتقادی، خلاقیت و نوآوری در ارایه راهحلها (تفکر خلاق) و بیان صادقانه احساسات خود، چگونگی برخورد با ناهنجاریهای اخلاقی و اجتماعی در اولویتهای اول و دوم قرار گرفتند. در کل با توجه به نمره اولویتها، نیاز به مهارتهای فنی در بین کارکنان بیشتر از مهارتهای ادراکی و انسانی میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.