بررسی سواد اطلاعاتی معلمان واهمیت آن در پیشبر اهداف آموزشی مدارس مطالعه موردی : معلمان مدارس ابتدایی دخترانه شهرستان تبریز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی سواد اطلاعاتی معلمان واهمیت آن در پیشبر اهداف آموزشی مدارس مطالعه موردی : معلمان مدارس ابتدایی دخترانه شهرستان تبریز دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی سواد اطلاعاتی معلمان واهمیت آن در پیشبر اهداف آموزشی مدارس مطالعه موردی : معلمان مدارس ابتدایی دخترانه شهرستان تبریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی سواد اطلاعاتی معلمان واهمیت آن در پیشبر اهداف آموزشی مدارس مطالعه موردی : معلمان مدارس ابتدایی دخترانه شهرستان تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی سواد اطلاعاتی معلمان واهمیت آن در پیشبر اهداف آموزشی مدارس مطالعه موردی : معلمان مدارس ابتدایی دخترانه شهرستان تبریز :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه به علت پیشرفت امکانات و تکنولوژی روز به روز سطح اطلاعات و آگاهی افراد جامعه گسترش پیدا می کند، استفاده از تکنولوژی به گونه ای بر زندگی جامعه بشری تاثیر گذاشته که باید همواره در تلاش برای بروز رسانی با آن فناوری و تکنولوژی باشیم و اگر اینچنین عمل نکنیم به گونه ای از زندگی روزمره و انجام کارهای روزانه عاجز خواهیم شد. توسعه روزافزون فناوری اطلاعات و استفاده از این فناوریها موجب شده است عصر جدیدی در زندگی جوامع بشری آغاز گردد و همواره آدمی باید همسطح آن و درجهت آن حرکت کنند. سواد اطلاعاتی بالا ضرورتی اجتنابناپذیر برای رشد حرفهای معلمان هزاره سوم است. در همین راستا، این پژوهش سعی به بررسی سواد اطلاعاتی معلمان و اهمیت آن در پیشبرد اهداف آموزشی مدارس دارد ؛ جامعه آماری تحقیق مورد نظر معلمان مدارس ابتدایی دخترانه شهرستان تبریز می باشد که با استفاده از پرسشنامه خودساخته که روایی آن مورد تایید قرار گرفته و توزیع آن در بین نمونه مورد نظر به بررسی موضوع مورد نظر پرداخته شد و ماحصل تحقیق را می توان اینگونه بیان نمود که با توجه به محتوای پرسشنامه میزان سواد اطلاعاتی معلمان ابتدایی مدارس دخترانه شهرستان تبریز از لحاظ اطلاعات پایه ای کامپیوتر ، کتابخانه ای ، میزان پژوهش مورد بررسی قرار گرفت و نتیجه تحقیق اشاره به میزان سواد اطلاعاتی متوسط به بالا معلمان ابتدایی مدارس دخترانه شهرستان تبریز دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.