بررسی رابطه عملکرد ریاضی با نگرش به ماده ی درسی ریاضی در دانش آموزان دختر متوسطه اول ناحیه یک آموزش و پرورش شهر اهواز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه عملکرد ریاضی با نگرش به ماده ی درسی ریاضی در دانش آموزان دختر متوسطه اول ناحیه یک آموزش و پرورش شهر اهواز دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه عملکرد ریاضی با نگرش به ماده ی درسی ریاضی در دانش آموزان دختر متوسطه اول ناحیه یک آموزش و پرورش شهر اهواز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه عملکرد ریاضی با نگرش به ماده ی درسی ریاضی در دانش آموزان دختر متوسطه اول ناحیه یک آموزش و پرورش شهر اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه عملکرد ریاضی با نگرش به ماده ی درسی ریاضی در دانش آموزان دختر متوسطه اول ناحیه یک آموزش و پرورش شهر اهواز :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
هدف از تحقیق حاضر بررسی رابطه عملکرد ریاضی با نگرش به ماده ی درسی ریاضی در دانش آموزان دختر متوسطه اول ناحیه یک آموزش و پرورش شهر اهواز تحقیق به روش پیمایشی است. جامعه آماری شامل تمامی دانش آموزان دختر اول متوسطه ناحیه اول شهر اهواز در سال ۹۵-۱۳۹۴مشغول به تحصیل بودند که تعداد ۲۱۵ نفر از آنها از ۶ مدرسه و از هر مدرسه ۱ کلاس به عنوان نمونه به روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند. برای جمع آوری دادها از پرسشنامه محقق ساخته نگرش ریاضی و نمرات درس ریاضی پایانی دانش آموزان استفاده شد.پایایی پرسشنامه نگرش نسبت به ریاضی در این پژوهش ۷۶/۰ به دست آمد. بررسی های آماری نشان داد که همبستگی بین نگرش شناختی، نگرش احساسی و آمادگی برای عمل با عملکرد ریاضی در همه مدارس رابطه مثبتی وجود داشت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.