اثربخشی کاربست روش خودبازبینی در افزایش توجه و پیشرفت درسی دانش آموزان با مشکلات یادگیری اختلال در درس خواندن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی کاربست روش خودبازبینی در افزایش توجه و پیشرفت درسی دانش آموزان با مشکلات یادگیری اختلال در درس خواندن دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی کاربست روش خودبازبینی در افزایش توجه و پیشرفت درسی دانش آموزان با مشکلات یادگیری اختلال در درس خواندن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی کاربست روش خودبازبینی در افزایش توجه و پیشرفت درسی دانش آموزان با مشکلات یادگیری اختلال در درس خواندن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی کاربست روش خودبازبینی در افزایش توجه و پیشرفت درسی دانش آموزان با مشکلات یادگیری اختلال در درس خواندن :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

اختلالات یادگیری تحولی است که توام با نقصان در توجه و پر تحرکی و فزون کنشی می باشد. تخمین زدهشده که ۲۵ تا ۴۰ درصد کودکان دچار ناتواناییهای یادگیری علایم نقص در توجه را نشان میدهند (شای ویتز۱۹۹۱ کودکان با مشکل ، توجه در معرض شکستهای تحصیلی و ادراکات کارآمدی کمتری هستند که این حالت بهنوبه خود رفتار اجتنابی و شکست تحصیلی را بیشتر میکند. در پژوهش حاضر تاثیر کاربست روش خودبازبینی در افزایش توجه و پیشرفت تحصیلی دانش ۲ آموزان بامشکلا ت ویژه در خواندن مورد بررسی واقع گشته است. طرح پژوهشی بکار رفته ، تک آزمودنیاز نوع چند خط پایه ای، می باشد. افراد آزمودنی در این پژوهش ۴ دانش آموز پایه های دوم و سوم شامل دو دختر و دو پسر که به مرکز مشکلات یادگیری واقع در شهرستان مریوا ن ارجاع داده شده و در درس (خواندن) مشکل داشتند،می باشند. در دو بخش یکی رفتارهای آماج و دیگری اشتباهات خواندن در بیست و هشت جلسه ی ۴۵ دقیقه ای به مداخله و همچنین مشاهده ی نتایج این آزمودنی ها اقدام گردید. به جهت پاسخ گویی به سیوالات پژوهش ، از شاخص اندازه ی اثر و نیز نمودارهای ترسیمی استفاده شد.نتیجه گیری: نتایج بعمل آمده بیانگر آن است که کاربست روش خود بازبینی سبب کاهش رفتارهای نشان دهنده ی بی توجهی و همچنین اشتباهات خواندن در آزمودنی های مورد مطالعه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.