ارزیابی تابلوهای پیام متغیر(VMS) از لحاظ کارایی و رنگ (مطالعه موردی: شهر اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تابلوهای پیام متغیر(VMS) از لحاظ کارایی و رنگ (مطالعه موردی: شهر اصفهان) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تابلوهای پیام متغیر(VMS) از لحاظ کارایی و رنگ (مطالعه موردی: شهر اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تابلوهای پیام متغیر(VMS) از لحاظ کارایی و رنگ (مطالعه موردی: شهر اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تابلوهای پیام متغیر(VMS) از لحاظ کارایی و رنگ (مطالعه موردی: شهر اصفهان) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

امروزه با توجه به گستردگی شهرها و به تبع آن افزایش ترافیک، بهره گیری از سیستم های هوشمند کنترل ترافیک مد نظر قرار گرفتهاست. یکی از ابزارهای کنترل هوشمند ترافیک، تابلوهای پیام متغیر هستند که به صورت لحظه ایی و با نمایش پیام های مناسب، جریانترافیک را هدایت می کنند. این تابلوها هم مانند هر تکنولوژی دیگری برای کارایی بهتر تابع عواملی از قبیل جانمایی، فونت، رنگهستند که تغییر در هریک از این ها، واکنش های متفاوتی از رانندگان را دربرخواهد داشت. در این پژوهش آگاهی شهروندان نسبت بهاین تابلوها از طریق پرسشنامه سنجیده شد، که تحلیل نتایج حاکی از عدم اطلاع مناسب و باور و اعتماد کم شهروندان نسبت به این تابلوهادارد، در حالیکه وجود این تابلوها در شهر از نظر مردم ضروری بوده است. فرهنگ سازی امری حیاتی و مهم برشمرده شده و برترینابزارها به ترتیب رسانه، بنر، آموزش و پروش، ایمیل و شبکه های اجتماعی، پیامک و جراید است. بهترین رنگ ها از نظر مردم در روز،سبز و قرمز و نامناسب ترین رنگ در روز، نارنجی (مایل به زرد) بودند. همچنین مناسب ترین رنگ برای شب و شرایط مه آلود رنگقرمز معرفی شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.