نقش بازاریابی سبز در توسعه رفتار مشتری به سمت تولیدات پاک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش بازاریابی سبز در توسعه رفتار مشتری به سمت تولیدات پاک دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش بازاریابی سبز در توسعه رفتار مشتری به سمت تولیدات پاک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش بازاریابی سبز در توسعه رفتار مشتری به سمت تولیدات پاک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش بازاریابی سبز در توسعه رفتار مشتری به سمت تولیدات پاک :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در سالهای اخیر نگرانیهای فزایندهای نسبت به محیط زیست در بین صاحبنظران همه حوزههای علمی پدیدار شده که پژوهشگران و متخصصان بازاریابی نیز از این دغدغه فارغ نبوده اند، به گونهای که به پیدایش مفهوم جدیدی از بازاریابی با عنوان بازاریابی سبز منجر شده است. بازاریابی سبز شامل تمام فعالیت هایی است که برای ایجاد و تسهیل مبادلات به منظور ارضای نیازها و خواسته های بشری طراحی می شود به طوری که موجب حداقل اثرات مضر و مخرب روی محیط زیست شود. این پژوهش با هدف شناخت عوامل موثر بر گرایش رفتار مشتری به سمت محصولات سبز از نوع تحقیقات کاربردی و با روش تحقیق تحلیلی آماده شده است. روش نمونه گیری به شیوه تصادفی طبقهای متناسب با حجم هر طبقه می باشد. اندازه نمونه طبق فرمول ۳۹۰ نفر شامل مصرف کنندگان شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه در شرق و جنوب تهران بوده است. جهت تجزیه تحلیل دادههای جمعآوری شده از پرسشنامه از نرم افزار ۶۳۶۶ استفاده شد. در نهایت با استفاده از مدل معادلات ساختاری به بررسی فرضیات تحقیق پرداخته شد و مشخص گردید، که سه متغیر محصول، ترفیع و توزیع سبز بر روی متغیر قصد خرید دارای اثر معنادار میباشند در صورتی که متغیر قیمت سبز اثر معناداری ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.