فاکتور های موثر بر موفقیت در نمایشگاه اتومبیل با رویکرد اطلاع رسانی موفق


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فاکتور های موثر بر موفقیت در نمایشگاه اتومبیل با رویکرد اطلاع رسانی موفق دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فاکتور های موثر بر موفقیت در نمایشگاه اتومبیل با رویکرد اطلاع رسانی موفق  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فاکتور های موثر بر موفقیت در نمایشگاه اتومبیل با رویکرد اطلاع رسانی موفق،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فاکتور های موثر بر موفقیت در نمایشگاه اتومبیل با رویکرد اطلاع رسانی موفق :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر موفقیت نمایشگاه های تخصصی بین المللی در تهران انجام شده است. جامعه آماری مورد نظر در این تحقیق، بازدیدکنندگان نمایشگاه های تخصصی بین المللی در تهران بوده اند. این تحقیق از لحاظ نوع، توصیفی بوده و از لحاظ هدف کاربردی است. همچنین برای گردآوری داده های مورد نیاز در این پژوهش، از پرسشنامه های محقق ساخته استفاده شده است. تجزیه و تحلیل داده ها در دو سطح توصیفی و استنباطی انجام شده است.براساس نتایج به دست آمده از آزمون فرضیات، طبق آزمون همبستگی اسپیرمن، میان عوامل بودجه نمایشگاه، مدیریت قوی و کارآمد، برقراری ارتباط مناسب بین غرفه دار و بازدیدکننده، مکان برپایی نمایشگاه و تبلیغات و اطالع رسانی با موفقیت نمایشگاه های تخصصی بین المللی در تهران، رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین براساس آزمون رگرسیون چندگانه، عوامل بودجه نمایشگاه، مدیریت قوی و کارآمد، برقراری ارتباط مناسب بین غرفه دار و بازدیدکننده، مکان برپایی نمایشگاه و تبلیغات و اطالع رسانی تاثیر مثبت و معناداری بر موفقیت نمایشگاه های تخصصی بین المللی در تهران داشته اند. همچنین براساس آزمون تی تست تک نمونه ای، بودجه نمایشگاه، مدیریت قوی و کارآمد، برقراری ارتباط مناسب بین غرفه دار و بازدیدکننده، مکان برپایی نمایشگاه و تبلیغات و اطالع رسانی و موفقیت نمایشگاه های تخصصی بین المللی در تهران از وضعیت متوسطی برخوردار می باشند. همچنین از آزمون فریدمن جهت رتبه بندی عوامل موثر بر موفقیت نمایشگاه های تخصصی بین المللی در تهران نشان می دهد که، ترتیب، عوامل مکان برپایی نمایشگاه، برقراری ارتباط موثر و مناسب بین غرفه دار و بازدیدکننده نمایشگاه، مدیریت قوی و کارامد، تبلیغات و اطالع رسانی نمایشگاه و بودجه نمایشگاه از اهمیت بیشتری برخوردارند. در پایان نیز در راستای اهداف پژوهش و براساس نتایج حاصل از آزمون فرضیات، راهکارهایی پیشنهاد شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.