تحلیل تاثیر هویت برند بر اطمینان به کیفیت و وفاداری مشتریان مطالعه موردی لوازم خانگی اسنوا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل تاثیر هویت برند بر اطمینان به کیفیت و وفاداری مشتریان مطالعه موردی لوازم خانگی اسنوا دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل تاثیر هویت برند بر اطمینان به کیفیت و وفاداری مشتریان مطالعه موردی لوازم خانگی اسنوا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل تاثیر هویت برند بر اطمینان به کیفیت و وفاداری مشتریان مطالعه موردی لوازم خانگی اسنوا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل تاثیر هویت برند بر اطمینان به کیفیت و وفاداری مشتریان مطالعه موردی لوازم خانگی اسنوا :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هویت هر نام تجاری، اصالت و جوهر آن است. اگر شرکتی بخواهد تصویری ماندگار برای خود در اذهان ایجاد کند، ابتدا باید هویت مناسبی برای نام تجاری خود را به وجود آورد. از این رو هدف اصلی در این پژوهش بررسی رابطه هویت برند با اطمینان به کیفیت برند و وفاداری مشتریان می باشد. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی- پیمایشی با رویکرد همبستگی میباشد . جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مصرف کنندگان لوازم برقی اسنوا در سطح شهر اصفهان میباشند. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۲۶۱ نفر برآورد شده است. برای جمع آوری دادهها نیز از ابزار پرسشنامه محقق ساخته که روایی آن توسط متخصصان و صاحبنظران مدیریت تایید و پایایی آن از طریق شاخص آلفای کرونباخ معادل۸۶ %برآورد گردیده، استفاده شده است. آزمون فرضیه های پژوهش به وسیله نرم افزارهای SPSS و AMOS از طریق آزمون های آماری در دو سطح توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و حاکی از آن است که هویت برند منجر به افزایش اطمینان به کیفیت برند و در نهایت وفاداری مشتریان خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.