تاثیر منفی سیاست خارجی بر برندملی مطالعه موردی کشور ترکیه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر منفی سیاست خارجی بر برندملی مطالعه موردی کشور ترکیه دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر منفی سیاست خارجی بر برندملی مطالعه موردی کشور ترکیه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر منفی سیاست خارجی بر برندملی مطالعه موردی کشور ترکیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر منفی سیاست خارجی بر برندملی مطالعه موردی کشور ترکیه :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در بحث برندملی، مسیله ثبات و امنیت داخلی بسیار اهمیت دارد و این موضوع بنوعی سایر ابعاد و جنبه های برندملی را تحت تاثیر قرار می دهد. مهم ترین تاثیر آن بر تصویر ملی یک کشور و به تبع آن؛ تصویر برندملی آن کشور در افکار عمومی دیگر کشورها است. سیاست خارجی یک کشور در مناقشات و ناآرامی های منطقه ای و جهانی، نقشی کلیدی در افزایش یا کاهش تنش های داخلی و خارجی یک کشور دارد. در این پژوهش رفتار دولت ترکیه در برخورد با ناآرامی های منطقه خاورمیانه، بویژه از سال ۲۰۱۱ و آغاز بحران سوریه و تاثیرآن بر تصویر برند این کشور مدنظر قرار گرفته است. بدین ترتیب، ابتدا با روش مطالعه کتابخانه ای؛ اخبار و گزارش های منابع رسمی درباره اوضاع داخلی ترکیه در چندسال اخیر، بویژه ناامنی های داخلی و تحرکات تروریستی این کشور مطالعه و با بررسی چند شاخص وضعیت تبیین شد. سپس با تنظیم پرسشنامه ای، دیدگاه شهروندان ناحیه ۶ منطقه ۵ شهر تهران در این باره مطالعه شد. از روش آمار توصیفی نیز برای ارایه و تحلیل نتایج استفاده شده است. نتایج این پژوهش چه در گام مطالعه کتابخانه ای و چه در گام بررسی پرسشنامه ای نشان می دهد افزایش ناامنی های داخلی و گسترش تروریسم در ترکیه، بشدت از جذابیت این کشور برای مسافرت و سرمایهگذاری کاسته و تصویر ملی این کشور در افکار عمومی را مخدوش کرده است. بنابراین میتوان ترکیه را نمونهای از تاثیر منفی سیاست خارجی بر برندملی دانست. نتیجه این پژوهش بر اهمیت نقش سیاست خارجی کشورها در برخورد با موضوعات و مسایل جهانی و تاثیری که این مهم بر ایجاد تصویری مثبت و الهام بخش (و یا برعکس) از یک کشور دارد تاکید می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.