بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بارضایتمندی اعضاء شرکتهای تعاونی صنعتی شهرستان گرگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بارضایتمندی اعضاء شرکتهای تعاونی صنعتی شهرستان گرگان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بارضایتمندی اعضاء شرکتهای تعاونی صنعتی شهرستان گرگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بارضایتمندی اعضاء شرکتهای تعاونی صنعتی شهرستان گرگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بارضایتمندی اعضاء شرکتهای تعاونی صنعتی شهرستان گرگان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

نظام اقتصادی جمهوری اسلامی ایران برپایه سه بخش دولتی ،تعاونی وخصوصی استوارمی باشدکه بنابه اصل۴۴قانون اساسی بخش تعاونی یکی ازپایه های اساسی کشورقلمدادشده وجایگاه آن جلوترازبخش خصوصی قرارگرفته است.باتوجه به اینکه مشکل اقتصادیکی ازمشکلات اساسی جامعه ما است ،این بخش می تواند نقش بسزایی درحل این مشکل داشته باشد. کیفیت خدمات ورضایت مشتریان موضوعاتی هستندکه درزمینه بازاریابی ومدیریت خدمات ازاهمیت بسیاربالایی برخوردارند.تحقیقات بسیاری درمورداین دومفهوم،اندازه گیری آنها ورابطه میان این دومفهوم انجام شده است .بااینکه اکثرمحققان براهمیت این دوموضوع ورابطه میان آنها تاکیدنموده اندولی درتحقیقات انجام شده توافق نظری درمورد اینکه کدام یک ازاین دومفهوم بردیگری مقدم است ،دیده نمی شود لذا هدف از این مطالعه بررسی ارتباط بین کیفیت خدمات بارضایتمندی اعضاء شرکتهای تعاونی صنعتی شهرستان گرگان است. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی – پیمایشی از نوع همبستگی است و جامعهی آماری آن، کلیه اعضاء شرکتهای تعاونی صنعت ی شهرستان گرگان به تعداد۲۲۶شرکت ومشتمل بر۱۷۵۰عضو بوده اند، می باشد ،و تعداد نمونه نیز براساس نمونه گیری تصادفی طبقه ای و با استفاده از جدول کرجسی و مورگان ،۳۵۰نفر بوده است.ابزار گرداوری دادهها در این پژوهش پرسشنامه است که از دو پرسشنامه کیفیت خدمات و رضایت مشتریان استفاده شده است که ضریب آلفای کرونباخ همه آن ها بالای ۷/۰ بوده است.جهت تجزیه وتحلیل دادهها ازنرم افزار۶۶۳۶ استفاده شده است. نتایج حاکی از آن است که بین مولفه های پنج گانه کیفیت خدمات(عوامل محسوس،پاسخگویی،اطمینان خاطر،همدلی وقابلیت اعتماد)ورضایتمندی اعضاء شرکتهای تعاونی صنعتی شهرستان گرگان رابطه معنی داری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.