بررسی رابطه بین سبکهای تصمیم گیری مشتریان و خرید پوشاک در فروشگاه های پوشاک شهرستان مینودشت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین سبکهای تصمیم گیری مشتریان و خرید پوشاک در فروشگاه های پوشاک شهرستان مینودشت دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین سبکهای تصمیم گیری مشتریان و خرید پوشاک در فروشگاه های پوشاک شهرستان مینودشت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین سبکهای تصمیم گیری مشتریان و خرید پوشاک در فروشگاه های پوشاک شهرستان مینودشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین سبکهای تصمیم گیری مشتریان و خرید پوشاک در فروشگاه های پوشاک شهرستان مینودشت :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هر مشتری یا مصرف کننده با سبک تصمیم گیری مشخصی با بازارهای مختلف درارتباط است و این سبک ها در طول زمان کم و بیش ثابت باقی می مانند .این پژوهش با هدف شناسایی سبکهای تصمیم گیری مدل اسپرولز و کندال، در بین مشتریان فروشگاه های لباس شهرستان مینودشت انجام گرفته است .مدل اسپرولز و کندال با این فرض که مصرف کنند گان با استفاده از سبک های تصمیم گیری خاصی اقدام به خرید می کنند، هشت سبک مختلف را شناسایی کرده که تا کنون در کشورهای زیادی مورد آزمون قرار گرفته اند. بنابراین هدف از این مطالعه بررسی ارتباط بین سبک های تصمیم گیری مشتریان و خرید پوشاک در فروشگاه های پوشاک شهرستان مینودشت می باشد. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی- پیمایشی از نوع همبستگی است و جامعهی آماری آن، کلیه جوانان تحصل کرده شهرستان مینودشت که برای خرید پوشاک اقدام کرده بودند و تعداد نمونه نیز بر اساس روش نمونهگیری تصادفی ساده و با استفاده از جدول کرجسی و مورگان،۳۸۵۰نفر بوده است . ابزار گرداوری دادهها در این پژوهش پرسشنامه است که ضریب آلفای کرونباخ کلیه سوالات پرسشنامه بالای ۷/۰ بوده است. جهت تجزیهوتحلیل دادهها از نرم افزار SPSSاستفاده شده است.نتایج حاکی از آن است که بین سبک تصمیم گیری حساسیت به کیفیت بالا با تصمیم گیری خرید، سبک تصمیم گیری حساسیت به برندهای معروف با تصمیم گیری خرید ، سبک تصمیم گیری لذتگرا و طالب خرید برای سرگرمی با تصمیم گیری خرید ، سبک تصمیم گیری حساسیت به قیمت با تصمیم گیری خرید ، سبک تصمیم گیری واکنشی بی دقتی و بی هدفی با تصمیم گیری خرید، سبک تصمیم گیری سرگردان در انتخاب های زیاد با تصمیم گیری خرید ، سبک تصمیم گیری حساسیت به مد روز با تصمیم گیری خرید رابطه مثبت و معنادار وجود دارد و بین سبک تصمیم گیری وفادار به یک برند با تصمیم گیری خرید رابطه معناداری وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.