بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان خدمات حمل و نقل بندر شهید رجایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان خدمات حمل و نقل بندر شهید رجایی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان خدمات حمل و نقل بندر شهید رجایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان خدمات حمل و نقل بندر شهید رجایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان خدمات حمل و نقل بندر شهید رجایی :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
افزایش رقابت، پویایی و پیچیده شدن محیط، رشد انتظارات مشتریان و ظهور نوآوریهای جدید در صنعت تحولات بسیاری در نگرش سازمآنها نسبت به مقوله مشتری ایجاد نموده و آنان را به اهمیت مشتری و منافع ناشی از آن واقف نموده است. حفظ و تقویت وفاداری مشتریان و عوامل موثر بر آن همواره به عنوان یک چالش استراتژیک مطرح بوده و هزینههای بسیاری برای درک و شناخت این مهم صرف می شود. یکی از این راهکارها روشی تحت عنوان بازاریابی رابطه مند است که مشتریان ناراضی را محدود کرده و باعث فزونی مشتریان وفادار میشود. در این تحقیق رابطه بین بازاریابی رابطهمند و وفاداری مشتریان خدمات حمل و نقل بندر شهید رجایی مورد بررسی قرار می گیرد. جامعه آماری این تحقیق کلیه مشتریان خدمات حمل و نقل بندر شهید رجایی است و نمونه آماری مطابق فرمول کوکران تعداد ۳۸۴ می باشد. دادههای مورد نیاز از طریق پرسشنامه جمع آوری شد. روایی این ابزار با نظر خبرگان و پایایی آن با محاسبهآلفای کرونباخ معادل ۸/۰ مورد تایید قرار گرفت و دادهها با کمک نرم افزارspss تحلیل شدهاند. براساس نتایج اعتماد سازی، تعهد شرکت، کیفیت خدمات و توانایی شرکت بر وفاداری مشتریان خدمات حمل و نقل بندر شهید رجایی تاثیر مستقیم دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.