الگوی شباهت ها و تفاوت ها درمورد گرایش زمانی و نگرش به تبلیغات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 الگوی شباهت ها و تفاوت ها درمورد گرایش زمانی و نگرش به تبلیغات دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد الگوی شباهت ها و تفاوت ها درمورد گرایش زمانی و نگرش به تبلیغات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی الگوی شباهت ها و تفاوت ها درمورد گرایش زمانی و نگرش به تبلیغات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن الگوی شباهت ها و تفاوت ها درمورد گرایش زمانی و نگرش به تبلیغات :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی الگوی شباهت ها و تفاوت ها در مورد گرایش زمانی و نگرش به تبلیغات است. جامعه آماری این پژوهش شامل تمام مصرف کنندگان پوشاک شهر شیراز است که به علت نامحدود بودن جامعه آماری بر اساس جدول مورگان تعداد نمونه ۳۸۴نفر می باشد. در این پژوهش از پرسشنامه استاندارد سنجش الگوی شباهت ها و تفاوت ها در مورد گرایش زمانی و نگرش نسبت به تبلیغات رجاس – مندز (۲۰۰۵ (استفاده شده است. روش پژوهش توصیفی و همبستگی می باشد و روش نمونه گیری غیر تصادفی در دسترس است. روایی این پرسشنامه از طریق تحلیل عاملی و پایایی آن از حداقل ۷۰/۰ تا ۹۹/۰ در نوسان میباشد. در این پژوهش نرم افزار مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل داده ها نرم افزارSPSS و Lisrel می باشد. تحلیل داده ها حاکی از رابطه مثبت و معنادار بین گرایش زمانی و مولفه های آن و مولفه های نگرش به تبلیغات می باشد. یعنی با تغییر سطح گرایش زمانی، نگرش نسبت به تبلیغات نیز تغییر می یابد. محققان بر این باورند که هر جامعه دارای یک گرایش زمانی غالب است (گذشته، حال و آینده). گذشته گرایی اشاره به تکیه بر تجربه گذشته فرد با توجه به برنامه ریزی و مدیریت زمان دارد. حال گرایی با رویدادهایی معین، تعیین می شود که در زمان حال رخ می دهند نه با تکیه بر تجربه های گذشته یا نگرانی برای آینده. سرانجام، در آینده گرایی فرض بر این است که زمان، پیوسته است (توقف ندارد) و انسان همیشه باید برای نیازهای آینده پس انداز داشته باشد. همچنین نگرش به تبلیغات رفتاری اکتسابی است و می تواند به صورت همیشگی مثبت یا منفی باشد. رابطه بین گرایش زمانی و استفاده از تبلیغات ممکن است مستقیما قابل مشاهده نباشد اما انتظار می رود گرایش زمانی بر نگرش تاثیر بگذارد که آن نیز بر استفاده از تبلیغات تاثیرگذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.