رزیابی اثربخش تبلیغات الکترونیکی بر رفتار خرید مصرف کنندگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رزیابی اثربخش تبلیغات الکترونیکی بر رفتار خرید مصرف کنندگان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رزیابی اثربخش تبلیغات الکترونیکی بر رفتار خرید مصرف کنندگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رزیابی اثربخش تبلیغات الکترونیکی بر رفتار خرید مصرف کنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رزیابی اثربخش تبلیغات الکترونیکی بر رفتار خرید مصرف کنندگان :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

این پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات الکترونیکی و رفتار خرید مصرف کنندگان در صنعت پوشاک است. مدل مفهومی این پژوهش دربرگیرنده شش گام آگاهی، دانش، تمایل، همه چیز، که مجاب شدند و خرید است. که با استفاده از ابزار پرسش نامه با پایایی ۹۲% در یک پژوهش توصیفی – پیمایش در بین نمونه آماری ۴۰۰ نفر از مشتریان فروشگاه های بزرگ عرضه کننده پوشاک در شیراز مورد بررسی قرار گرفته است. برای آزمون فرضیه های تحقیق، از آزمون دو جمله ای و برای رتبه بندی انواع تبلیغات بر اساس گام های مدل از آزمون فریدمن استفاده شده است نکته یافته های این پژوهش حاکی از اینست که هیچ یک از انواع تبلیغات الکترونیکی مذکور در صنعت پوشاک اثربخشی لازم را نداشته و جز گام آگاهی سایر گام های مدل مفهومی را طی نمی کند. نتایج برگرفته از آزمون فریدمن، رتبه بندی تبلیغات الکترونیکی درگام آگاهی را به ترتیب تبلیغات با پست الکترونیکی، تبلیغات است فوق پیام کوتاه و تبلیغات بر روی وب بیان می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.