راهکارهای افزایش علاقه دانش آموزان پایه هشتم به درس تفکر و سبک زندگی سال تحصیلی ۹۴-۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 راهکارهای افزایش علاقه دانش آموزان پایه هشتم به درس تفکر و سبک زندگی سال تحصیلی ۹۴-۹۳ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد راهکارهای افزایش علاقه دانش آموزان پایه هشتم به درس تفکر و سبک زندگی سال تحصیلی ۹۴-۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی راهکارهای افزایش علاقه دانش آموزان پایه هشتم به درس تفکر و سبک زندگی سال تحصیلی ۹۴-۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن راهکارهای افزایش علاقه دانش آموزان پایه هشتم به درس تفکر و سبک زندگی سال تحصیلی ۹۴-۹۳ :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به روش اقدام پژوهشی با هدف ارایه راهکارهای افزایش علاقه مندی دانش آموزان پایه هشتم مدرسه حضرت آسیه سلام الله علیه ناحیه ۲ قم نسبت به درس تدبر و سبک زندگی دوره متوسطه اول انجام شد. از پل ۴۱۴ دانش آموز آموزشگاه در سال تحصیلی ۹۴ – ۹۳ تمام شاگردان یک لحظه ۳۰ نفر از هشت کلاس هشتم با تعداد ۲۵۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. روش گردآوری اطلاعات به صورت مشاهده، مصاحبه با شاگردان، نظرسنجی و مشورت با همکاران (طرح در شورای دبیران) و صاحب نظران به علاوه مطالعه اقدام پژوهی ها، مقالات، کتب مختلف به اینترنت انجام شد. پس از ارایه شیوه های گوناگون و تشویق شاگردان به حضور موثر در کلاس، با ارایه روش تدریس مبتنی بر هوش های چندگانه گاردنر ، به بیان اهمیت خویشتن داری و خود کنترلی پرداخت و ضمن نهادینه شدن در آن ها از شلوغی، سخنان نسنجیده، به بحث های بی مورد، پرخاش، تمسخر و استهزا یکدیگر کاسته شده و کم کم به دست تفکر و سبک زندگی علاقه مند کردن. سپس با اعتماد به توانمندی آنان مسیولیت کلاس داری زیر نظر پرویز آن ها واگذار شد. نتایج برگرفته از دانش آموزان، آموزنده، لذت بخش و مناسب بودن درس را برای زندگی تایید کرد. بی نشان نسبت به این درس تغییر مثبتی یافت. از روش های جدید تدریس بازی کند و کنفرانس های دوستانشان به خصوص اجرای نمایش آنان جزا داده و درک و فهم دستگاه برایشان آسان تر بوده است. ما با قاطعیت اعلام نمودند که علاقه شان به کلاس درس تفکر و سبک زندگی بیشتر شده که موید آنست که اقدام پروژه توانسته دانش آموزان را به دست و پا و سبک زندگی علاقه مند تر نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.