تبیین و بررسی عوامل تعیین کننده در رضایت مندی مشتریان صنعتی با استفاده از روش مدل سازی معادلات ساختاریSEMمورد مطالعاتی:شرکت فنی مهندسی و طراحی معماری داخلی کوبه-یزد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین و بررسی عوامل تعیین کننده در رضایت مندی مشتریان صنعتی با استفاده از روش مدل سازی معادلات ساختاریSEMمورد مطالعاتی:شرکت فنی مهندسی و طراحی معماری داخلی کوبه-یزد دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین و بررسی عوامل تعیین کننده در رضایت مندی مشتریان صنعتی با استفاده از روش مدل سازی معادلات ساختاریSEMمورد مطالعاتی:شرکت فنی مهندسی و طراحی معماری داخلی کوبه-یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین و بررسی عوامل تعیین کننده در رضایت مندی مشتریان صنعتی با استفاده از روش مدل سازی معادلات ساختاریSEMمورد مطالعاتی:شرکت فنی مهندسی و طراحی معماری داخلی کوبه-یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین و بررسی عوامل تعیین کننده در رضایت مندی مشتریان صنعتی با استفاده از روش مدل سازی معادلات ساختاریSEMمورد مطالعاتی:شرکت فنی مهندسی و طراحی معماری داخلی کوبه-یزد :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

تغییر و تحول جزء جدایی ناپذیر حیات و سنگ زیرین نظام هستی است. تحول شتابنده ای که در تمام شیون زندگی انسان ها و شکل می گیرد ایجاب می کند تا هر بنگاه اقتصادی در حق کسب و کاری که مشغول است مشت دیگران باشد و برای تامین نیازها و خواسته های مشتریان، به راهبردهای را در نظر بگیرد. هدف این تحقیق بررسی و شناسایی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان در شرکت فنی مهندسی و طراحی معماری داخلی کوبه در شهر یزد می باشد. این تحقیق از نظر هدف کاربردی نه به صورت توصیفی – پیمایش انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق شامل تمام مشتریان این شرکت بوده که تعداد سد ۲۰ نفر از آن ها تست روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شده اند. در این تحقیق جهت تجزیه و تحلیل داده ها و بررسی فرضیه های مطرح شده از روش مدل سازی معادلات ساخته اید SEM از نرم افزار LISREL 8.8 استفاده شده است. نتایج این تحقیق حاکی از آن می باشد که کلیه فرضیات مطرح شده در تحقیق مورد اثبات قرار گرفته است و به ترتیب عامل خدمات پس از فروش و خواسته های کلی در نظر گرفته شده مشتریان بیشترین و کمترین تاثیر را بر رضایتمندی مشتریان شرکت فنی مهندسی و طراحی معماری داخلی کوبه را داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.