طراحی الگوی برنامه درسی دوره ابتدایی آموزش و پرورش براساس شاخصها ومختصات سبک زندگی اسلامی – ایرانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
طراحی الگوی برنامه درسی دوره ابتدایی آموزش و پرورش براساس شاخصها ومختصات سبک زندگی اسلامی – ایرانی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد طراحی الگوی برنامه درسی دوره ابتدایی آموزش و پرورش براساس شاخصها ومختصات سبک زندگی اسلامی – ایرانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی الگوی برنامه درسی دوره ابتدایی آموزش و پرورش براساس شاخصها ومختصات سبک زندگی اسلامی – ایرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن طراحی الگوی برنامه درسی دوره ابتدایی آموزش و پرورش براساس شاخصها ومختصات سبک زندگی اسلامی – ایرانی :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
آموزش و پرورش در هزاره سوم بیش ازپیش محل مناقشه ،مذاکره و چالش های متعدد میان نیروهای درونی و بیرونی جوامع همچون سیاست گذاران ،گروه های سیاسی ،فرهنگی ،دینی و مذهبی ،خانواده و عوامل بانفوذ بین المللی می باشد. تغییرات سریع و عمیق در خرده نظام های فرهنگی ،اجتماعی ،اقتصادی به مدد انقلاب اطلاعاتی ، ارتباطاتی و رسانه ای ،همگام سازی آموزش و پرورش رسمی با این تغییرات را دشوار ساخته است تا جایی که برنامه های درسی که منشاء و مصدر تغییرات در نظام آموزش و پرورش می باشند فاقد کارایی و اثربخشی لازم برای ایجاد تغییرات در دانش آموزان به عنوان جامعه هدف و مخاطب اصلی این برنامه ها می باشد. بنابراین بروزرسانی برنامه های درسی در دوره ابتدایی آموزش وپرورش که مخاطبان آن دانش آموزان ۶ الی ۱۲ساله می باشد و آمادگی بالایی برای یادگیری سریع و عمیقتر دارند اولویت اول و اصیل تمام نظام های آموزشی می باشد. از منظری دیگر شاخصها و مختصات سبک زندگی ایرانی -اسلامی که برگرفته از منابع اصیل دینی و ملی می باشد و حاصل تلاش پژوهشگران علوم انسانی با سنت تاریخ نگارانه برای استخراج واحصاء آن ها می باشد و ریشه در فرهنگ و تمدن هزاران ساله ایرانی -اسلامی دارد و موجبات هم نوایی و انسجام ملی را فراهم می سازد می بایست بخش لاینفک برنامه های درسی در دوره ابتدایی آموزش و پرورش باشد تا نظام آموزش و پرورش ضمن هماهنگی با این تغییرات ، مقدمات رشد و توسعه جامعه به سطحی بالاتر را فراهم نماید و این فرایند به روز رسانی برنامه های درسی در دوره ابتدایی زمینه سازی برای تغییرات هماهنگ و توسعه اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی جامعه را به دنبال داشته با شد. بنابراین پژوهش صورت گرفته به روش تحلیلی،استنتاجی و با مطالعه منابع چاپی و الکترونیکی و جستجو در شاخصها و مختصات سبک زندگی اسلامی -ایرانی، الگوی مفهومی و مطلوب برنامه درسی دوره ابتدایی آموزش و پرورش را پیشنهاد و راهکارهایی کاربردی ارایه می دهد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.