رابطه هوش هیجانی مدیران سازمان بر اثربخشی بازاریابی (بررسی فاکتورخود آگاهی و خود مدیریتی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه هوش هیجانی مدیران سازمان بر اثربخشی بازاریابی (بررسی فاکتورخود آگاهی و خود مدیریتی) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه هوش هیجانی مدیران سازمان بر اثربخشی بازاریابی (بررسی فاکتورخود آگاهی و خود مدیریتی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه هوش هیجانی مدیران سازمان بر اثربخشی بازاریابی (بررسی فاکتورخود آگاهی و خود مدیریتی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه هوش هیجانی مدیران سازمان بر اثربخشی بازاریابی (بررسی فاکتورخود آگاهی و خود مدیریتی) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

همه ما داستان کارآفرینان بزرگ را شنیدهایم که از هوش تحصیلی بالایی برخوردار نبوده اند و در دانشگاه وضعیت مطلوبی نداشتهاند؛ اما با تکیه بر هوش هیجانی خود بزرگترین شرکتهای دنیا را ایجاد نمودهاند. دانیل گلمن اظهار می دارد که هوش شناختی در بهترین شرایط تنها ۲۰ درصد از موفقیتها را باعث می شود و ۸۰ درصد از موفقیتها به عوامل دیگر وابسته است و سرنوشت افراد در بسیاری از موقعیتها در گرو مهارتهایی است که هوش هیجا نی را تشکیل میدهند. تحقیق حاضر در صدد است تا با بررسی رابطه بین فاکتورهای خودآگاهی و خود مدیریتی هوش هیجانی مدیران سازمان و اثربخشی بازاریابی، تاثیر این عوامل را مورد سنجش قرار داده و عنوان نماید که کدام مولفه تاثیر بیشتری بر اثربخشی بازاریابی دارد. در این پژوهش تعدادی از مدیران چند شرکت مستقر در شهر صنعتی کاوه انتخاب گردیدند که با استفاده از دو پرسشنامه هوش هیجانی دانیل گلمن و پرسشنامه اثربخشی بازاریابی فیلیپ کاتلر مورد بررسی قرار گرفت. نتایج حاصل نشان میدهد که دو متغیر خودآگاهی و خود مدیریتی به طور معن یداری با اثربخشی بازاریابی همبستهاند و با افزایش خودآگاهی و خود مدیریتی مدیران سازمان، اثربخشی بازاریابی مجموعه افزایش مییابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.