تدوین راهبردهای مدیریت رسانهای پیشبرد اقتصاد مقاومتی در دوران پسابرجام برای سیمای ج.ا.ا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تدوین راهبردهای مدیریت رسانهای پیشبرد اقتصاد مقاومتی در دوران پسابرجام برای سیمای ج.ا.ا دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تدوین راهبردهای مدیریت رسانهای پیشبرد اقتصاد مقاومتی در دوران پسابرجام برای سیمای ج.ا.ا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین راهبردهای مدیریت رسانهای پیشبرد اقتصاد مقاومتی در دوران پسابرجام برای سیمای ج.ا.ا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تدوین راهبردهای مدیریت رسانهای پیشبرد اقتصاد مقاومتی در دوران پسابرجام برای سیمای ج.ا.ا :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق، دستیابی به مطلوبترین راهبردهای مدیریت رسانهای پیشبرد اقتصاد مقاومتی در دوران پسابرجام برای سیمای جمهوری اسلامی ایران در راستای الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت میباشد. این تحقیق با استفاده از روش دلفی، طی سه مرحله و با بهرهگیری از الگوی برنامهریزی استراتژیک انجام شد. به همین منظور برای دستیابی به اهداف تحقیق از نظرات خبرگان در این حوزه کمک گرفته شد. نتیجه این تحقیق نشان داد راهبردهای تدافعی مناسب ترین راهبردها برای سیما جهت مدیریت رسانهای پیشبرد اقتصاد مقاومتی میباشند. در انتها راهبردهای تدافعی تدوین شده برای سیما اولویتبندی شدند. مهمترین راهبرد این تحقیق اطلاعرسانی و آگاهیبخشی در باب برنامه های راهبردی اساسی کشور در عرصه اقتصاد مانند ذخایر ارزی مطمین برای مقابله با شوکهای اقتصادی ناشی از تحریمها، تامین منابع تولید سرمایه گذاری و کاهش وابستگی اقتصاد ایران به نفت، برای پیشبرد اقتصاد مقاومتی در دوران پسابرجام می باشد، که به خوبی با راهبرد فوق فعال در مدیریت رسانه ای بحران و نظریه قدرت هوشمند مطابقت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.