عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید سبز مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک استان یزد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید سبز مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک استان یزد دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید سبز مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک استان یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید سبز مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک استان یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید سبز مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک استان یزد :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

دنیای مدرن امروز، موجب افزایش آلودگی ها و مشکلات زیست محیطی و در نتیجه افزایش نگرانی دولت ها و سازمان ها در رابطه با محیط زیست شده است. این رابطه ها موجب به وجود آمدن مفهوم جدیدی تحت عنوان توسعه ی محصول سبز شد. با افزایش نگرانی های زیست محیطی از سوی مصرف کنندگان، دولت ها و جوامع مختلف در سراسر جهان، شرکت های تولیدی در صدر توسعه ی برنامه های دوستدار محیط زیست مانند توسعه ی محصول سبز، برند سبز و فناوری سبز برآمدند این نگرانی ها به صنایع مختلف کشیده شد تا جایی که امروزه یکی از عوامل مهم در فعالیت شرکت ها از تامین مواد اولیه گرفته تا فرآیند تولید محصول جدید در کارخانه و مسایلی که حین استفاده از محصول توسط مصرف کننده پیش می آید، ملاحظات زیست محیطی است. در این مقاله سعی شد تا عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول سبز برای صنعت کاشی و سرامیک استان یزد شناسایی شود. برای این کار ابتدا بر اساس بیانیه ی نظری و سپس مصاحبه هایی با خبرگان (اساتید دانشگاه یزد) عوامل کلیدی موفقیت توسعه ی محصول جدید سبز شناسایی و دسته بندی شدند. آن هایی که تاثیرگذاری کمتری داشتند حذف و مابقی کد گذاری شدند، میزان فراوانی هرکدام از شاخص ها نیز مشخص شد. با استفاده از تکنیک تحلیل محتوا این نتیجه به دست آمد که فرهنگ سازمانی حامی محصولات سبز و تعهد و پشتیبانی بالای مدیریت دارای بیشترین فراوانی و تکرار می باشند و امکان ارایه ی مواد اولیه، محصولات و قطعات سازگار با محیط زیست واد و مدیریت چرخه های بازیافت و بازسازی مواد و قطعات و محصولات دارای کمترین فراوانی می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.